Unicul curs acreditat internațional

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Noul program certificat de Leadership în Marketing a fost creat pentru a dezvolta competenţele de marketing la cel mai înalt nivel şi a susţine managerii să acţioneze ca promotori activi ai schimbărilor importante din cadrul organizației. Acest program susţine creşterea profesională de la management de  marketing,  la cel de leadership.

Acest curs de marketing acreditat a fost conceput pentru a răspunde în egală măsură  nevoilor de dezvoltare profesională individuală, dar şi schimbărilor în priorităţile de training de marketing ale companiilor. Studiile extinse ale Chartered Institute of Marketing (CIM) realizate pe diverse industrii, împreună cu angajatorii au identificat nevoia de a pregăti profesionişti de marketing seniori care să acţioneze ca lideri ai schimbării.

Cui se adresează?

Programul certificat de Leadership în Marketing este adaptat profesioniștilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină şi statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

oxford college of marketing logo

Cât durează?

12-15 luni/600 ore

Cursuri complementare

Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din două module obligatorii, care pot fi studiate individual, în orice ordine: Contemporary Challenges şi Leading  Change şi unul electiv: Managing Business Growth sau Consultancy.

Contemporary Challenges

Programul de training Contemporary Challenges sprijină profesioniştii de marketing seniori să identifice factorii cheie care pot influenţa evoluţia viitoare a organizaţiei. Acest modul sprijină participanţii să evalueze impactul potenţial al provocărilor de marketing actuale şi să aplice instrumente şi tehnici avansate pentru a dezvolta strategii viabile de viitor.

Leading Change

Un rol cheie al managerilor de marketing şi al profesioniştilor seniori este să coordoneze şi să susţină schimbările în cadrul unei organizaţii. Acest modul sprijină cursanţii să facă faţă acestor provocări şi oferă o bază solidă pentru a crea noi direcţii în valorificarea potenţialului de schimbare şi inovaţie al organizaţiei. În plus, va dezvolta o înţelegere solidă asupra modului în care capabilităţile şi punctele tari ale organizaţiei pot fi dezvoltate pentru a construi şi susţine o poziţie clară în piaţă şi a genera schimbările necesare în interior.

Managing Business Growth

Creşterea şi dezvoltarea unei abordări creative, dar şi structurate de a identifica şi valorifica potenţialul şi oportunităţile existente într-o organizaţie este o abilitate vitală pentru profesioniştii de marketing avansaţi. Structura, cultura, ierarhia sau modul în care se iau deciziile pot sprijini sau bloca acest proces. Din acest motiv, cunoaşterea profundă a complexităţilor organizaţiei este vitală pentru facilitarea deciziilor la nivel strategic şi a valorificării oportunităţilor de marketing. Acest modul este construit pentru a oferi oamenilor de marketing o perspectivă mai largă asupra organizaţiilor, iar ulterior, instrumente pentru a se concentra pe aria specifică în care activează pentru a genera şi facilita adoptarea de soluţii.

Consultancy

Experienţa acumulată de senorii de marketing în diverse organizaţii şi contexte îi poate sprijini să treacă în zona consultanţei de marketing, fie în companii specializate, fie pe cont propriu.

Descărcați broșura de prezentare aici!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Leading Change

2024

Marketing Leadership Gateway: 18-19 mai și 1-2 iunie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Cursuri interactive virtuale: 22-23 iunie și 29-30 iunie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Workshop: 14 septembrie 2024, de la 11:30 la 14.30, ora României.

Contemporary Challenges

2024

Cursuri interactive virtuale: octombrie 2024.

Workshop: ianuarie 2025.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 mai. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 septembrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 ianuarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

2025

Managing Business Growth/Consultancy

Marketing Leadership Gateway: 25-26 ianuarie și 1-2 februarie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Cursuri interactive virtuale: 15, 16, 22, 23 februarie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Workshop: 26 aprilie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

4500 £ + TVA,  taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 290£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Andreea Coca

„Trainingul este conceput pentru toți cei care vor să navigheze cu succes, cataliștii interni și externi, factorii micro și macro care duc la transformările din companiilor din zilele noastre. ” 

Andreea Coca, Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS România, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing, trainer la Institutul de Marketing
VEZI MAI MULTE