Primul abonament anual de training pentru profesioniștii de marketing!

De ce Marketing Pass Individual?

Individual sau ca organizație, abilitatea de a învăța mai rapid decât concurenții este singurul avantaj competitiv sustenabil pe termen lung. “Education is a continual process, it’s like a bicycle… If you don’t pedal you don’t go forward.” – George Weah

Avantaje

VALIDITATE

Servicii similare

Confidence – Cui se adresează?

Profesioniști cu mai puțin de 3 ani experiență în marketing și comunicare fără pregătire academică în domeniu care dețin roluri tactice: asistenți de marketing, junior brand manageri, specialiști marketing online, antreprenori. Este un abonament util și celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, achiziții, relații cu clienții care sunt implicați în activități de marketing și își doresc să exploreze această arie. Răspunde în egală măsură nevoilor din companii mici sau antreprenoriale, dar și celor din marile corporații.

Beneficii

Combinația optimă de cursuri deschise, workshops și Insiders Meetings.
Abonamentul oferă posibilitatea de a combină cursurile deschise adaptate nevoilor personale de dezvoltare, în linie cu parcursul dorit în carieră, workshopurile interactive și întâlnirile cu experții.

1 Curs deschis
2 Workshop-uri
4 Întâlniri de tip “Insiders” 

Investiție: 350€ + TVA

Power – Cui se adresează?

Profesioniști de marketing cu peste 3 ani experiență de la brand manageri, coordonatori sau manageri, manageri de cont în agenții implicați în optimizarea campaniilor de comunicare, proceselor și deciziilor legate de managementul produselor, customer experience, optimizare digitala, profesioniști din arii de business în pregătirea unei mutari laterale în marketing, antreprenori.

Beneficii

Combinația optimă de cursuri deschise, workshops și Insiders Meetings.
Abonamentul oferă posibilitatea de a combină cursurile deschise adaptate nevoilor personale de dezvoltare, în linie cu parcursul dorit în carieră, workshopurile interactive și întâlnirile cu experții.

2 Cursuri deschise
2 Workshop-uri
4 Întâlniri de tip “Insiders”

Investiție: 650€ + TVA

Lead – Cui se adresează?

Senior manageri, directori sau antreprenori implicați în dezvoltarea strategiei și comunicării cu clienții, în construcția brandului, în definirea și implementărea inovației ca process, a managementului experienției clienților sau a unor inițiative de transformare digitală, pentru organizațiile lor.

Beneficii

Combinația optimă de cursuri deschise, workshops și Insiders Meetings.
Abonamentul oferă posibilitatea de a combină cursurile deschise adaptate nevoilor personale de dezvoltare, în linie cu parcursul dorit în carieră, workshopurile interactive și întâlnirile cu experții.

3 Cursuri deschise
2 Workshop-uri
4 Întâlniri de tip “Insiders”

Investiție: 1150€ + TVA

Haideţi să discutăm care ar fi mixul cel mai potrivit pentru dumneavoastră sau colegi!

Confidence
350€ + TVA
Power
650€ + TVA
Lead
1150€ + TVA
1 Număr de cursuri în pachet
2
3
Marketing Essentials, Course, 4 sessions Customer First Strategies- Course, 3 sessions SOSTAC® Marketing Strategy & Tactics in a Digital World, 4 sessions, trainer PR Smith
Planning Campaigns in Practice Course, 4 sessions Product Management – Course, 3 sessions Category Management – Course, 4 sessions
Applied Marketing, Oxford College of Marketing, 2 sessions  Marketing Innovation, Oxford College of Marketing Course, 3 sessions Customer First Strategies- Course, 3 sessions
Marketing Gateway Course, 3 sessions Planning Campaigns in Practice Course, 4 sessions Strategic Brand Management – Course, 4 sessions
Marketing Online in Practice, 3 sessions Digital Marketing Techniques in Practice & Digital Optimization – 4 sessions The Digital Customer Experience Oxford College of Marketing Course, 3 sessions
The Digital Customer Experience- Course, Oxford College of Marketing Course, 3 sessions Marketing Innovation, Oxford College of Marketing Course, 3 sessions
2 Număr de worksop-uri  în pachet
2
2
Customer Experience from A to Z Customer Experience from A to Z Customer Experience from A to Z
Customer Journey Mapping Customer Journey Mapping Customer Journey Mapping
Customer Experience Metrics Customer Experience Metrics Customer Experience Metrics
Designing Value Propositions Designing Value Propositions Designing Value Propositions
Copywriting Tips for Marketers Enhanced Data Reading with Analytics  Enhanced Data Reading with Analytics 
4 Număr de întâlniri “Insiders” în pachet
4
4
SEO Tips for Marketeers+ Case study  SEO Tips for Marketeers+ Case study SEO Tips for Marketeers+ Case study
Advanced Facebook Tips Advanced Facebook Tips Advanced Facebook Tips
LinkedIn Best Practices LinkedIn Best Practices  LinkedIn Best Practices 
Omnichannel Marketing Automation Omnichannel Marketing Automation Omnichannel Marketing Automation
Confidence – 350€ + TVA
Număr de cursuri în pachet
1
Marketing Essentials, Course, 4 sessions
Planning Campaigns in Practice Course, 4 sessions
Applied Marketing, Oxford College of Marketing, 2 sessions
Marketing Gateway Course, 3 sessions
Marketing Online in Practice, 3 sessions
Număr de worksop-uri  în pachet
2
Customer Experience from A to Z
Customer Journey Mapping
Customer Experience Metrics
Designing Value Propositions
Copywriting Tips for Marketers
Număr de întâlniri “Insiders” în pachet
4
SEO Tips for Marketeers+ Case study
Advanced Facebook Tips
LinkedIn Best Practices
Marketing Automation Best Practices. 

Cursuri

Cursurile de marketing deschise de scurtă durată acoperă nevoi punctuale de training de marketing, de la strategie de marketing sau de brand, la training intensiv de marketing digital sau customer experience. Sunt constuite din 3 sau 4 sesiuni interactive online, un mix optim de teorie cu exersarea și practicarea cunoștințelor noi, trainerul asigurând un mediu de învățare confortabil pentru toți participanții încurajând interactivitatea. Teoria expusă este susținută de exemple și lucru practic.

Workshopuri

Workshopurile sunt un instrument valoros pentru cei care doresc aprofundarea conceptelor specifice unei anumite arii, aplicarea unui instrument nou, practicarea unei abilitați.  Scopul acestora este de a aduce experiențe practice care presupun multă interacțiune cu facilitatorul, fiind  încurajat feedback-ul și interacțiunea atât din partea participanților, cât și din partea facilitatorului. În unele cazuri workshopurile vin în completarea cursurilor deschise,  contribuind la o detaliere și o mai buna fixare a unor cunoștinte livrate.

Insiders meetings

Aflați  de la experți în domeniu ultimele trenduri în ariile de marketing cu cele mai accelerate dinamici. Fiecare eveniment va fi centrat pe o  o tematică specifică: de la SEO, la automatizare, trecând prin user experience. Speakerii sunt practicieni  recunoscuți,  în industrie reprezentând companii care dovedesc o cultura a inovației și a abordărilor provocatoare și experiențiale. Schimbul peer2peer  în comunitate este facilitat de activități în grupuri mai mici și grupuri de discuții participanții împărtășind idei, găsind soluții prin coroborarea diferențelor dintre industrii și culturi organizaționale.

Programați o discuție de consiliere!

Haideți să discutăm direct care sunt cele mai bune opțiuni de training pentru dumneavoastră!

Contactați-ne acum

Ce spun clienţii?

„A fost foarte util suportul pentru echipa noastră. Ne-am structurat informațiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri și noutăti. Cel mai mult am apreciat activitătile practice pe care le vom extinde și replica intern. Sunt utile și ne vor crește cu sigurantă rezultatele. Aportul și efortul trainerilor m-au inspirat să mă înscriu și eu într-un program de training de lungă durată certificat internațional. ”

Angela Căpățînă, Marketing Manager Herbalife
VEZI MAI MULTE