Unicul curs acreditat internațional

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Driving Digital Experience vă ajută să îmbunătățiți întreaga experiență digitală prin optimizarea tuturor canalelor de comunicare cu clienții.

Comportamentul consumatorului s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Companiile trebuie să se adapteze acestei piețe în schimbare și să acționeze coerent pe toate canalele pentru atingerea obiectivelor lor strategice.

Cui se adresează?

Programul de certificare Driving Digital Experience se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate în managementul integrat al experienţei digitale şi să se perfecţioneze într-un program de training certificat internaţional. 

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Driving Digital Experience este un modul de bază ce face parte din noul program avansat de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Aflați toate detaliile despre certificările de marketing!

LEAD TUTOR

Karl Sinnott

Karl Sinnott

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Înțelegerea consumatorului și inovația

Să identifice insight-uri relevante legate de consumatorii digitali (15%)
Să evalueze tendințele și elementele de inovație în experiența digitală (15%)

Digital Metrics & Analytics

Să identifice și să evalueze indicatorii de performanță și metode de analiză digitală (15%)
Să recomande indicatori de performanță digitală (20%)

Experiența digitală a utilizatorului

Să ilustreze traiectoria din traseul consumatorului către produs (cutomer journey) (20%)
Să recomande metode de îmbunățire pentru o experiență mai bună a utilizatorilor (15% )

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Dezvoltarea de insight-uri legate de consumatorii digitali

Sesiunea 2 – Trenduri și inovație în managementul experienței digitale

Sesiunea 3 – Evaluarea şi monitorizarea experienței digitale

Sesiunea 4 – Culegerea și analiza datelor privind îmbunătățirea experienței clienților

Sesiunea 5 – Realizarea de hărţi care descriu traseele de achiziție și retenție ale clienților

Sesiunea 6 – Îmbunătățirea experienței utilizatorilor

Sesiunea 7 – Testarea experienței utilizatorilor

Sesiunea 8 – Crearea unui plan de îmbunătățire a experienței digitale.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Tehnici și instrumente de research pentru auditul experienței digitale: tipuri de date, rapoarte și analize pentru a crea profilele de client, cum transformăm datele în insight-uri pentru a profile de client relevante;
  • Customer Personas: cum rafinăm profilele de client folosind toate tipurile de date: demografice, webografice și psihografice?

  • Instrumente digitale de îmbunătățire a experienței digitale: social customer service, automatizare de marketing.
  • Customer Journeys: technici de cartografiere a traseelor de achiziție ale clienților pe diverse canale (mobile, tablete, desktop);
  • Instrumente și bune practici de content marketing pentru creșterea calității experienței digitale pe diverse canale: audit de marketing prin conținut, tehnici de planificare, calendare editoriale;
  • Tehnici și instrumente de măsurare și evaluare a performanței experienței digitale: KPI-s onsite și offsite, conversii, modele de atribuire, retargeting, roadmap-uri și dashboard-uri.

Programul de training sprijină participanţii să îmbunătățească întreaga experiență digitală prin optimizarea tuturor canalelor de comunicare cu clienții.
Principalele beneficii sunt:

  • Un program complet și robust cu trei module certificate, cu cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune;
  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;
  • Posibilitatea de a obține o dublă certificare cu modulul electiv Tehnici de marketing digital!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

  • Înscrieri între 20 iulie și 1 noiembrie 2019;
  • Induction: 13 noiembrie 2019;
  • Weekend intensiv cu trainer din Marea Britanie: 16-17 noiembrie 2019;
  • Workshop: 11 ianuarie 2020.

Consultați orarul complet aici!

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

730£ + TVA, taxa de curs/modul, varianta blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

2190£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 185£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo