Bitdefender
Workshop-ul a fost gândit pentru a exersa, optimiza și perfecționa planurile strategice și tactice de afaceri și de marketing, dar și pentru clarificarea obiectivelor.
Coca Cola Hellenic
Trainingul a fost gândit pentru a exersa instrumente utile pentru modul în care gândesc campaniile de marketing offline și online, mecanismele și detaliile specifice unei comunicări in-store eficiente, cât și cum se poate îmbunătăți modul de abordare a briefului creativ pentru rezultate mai bune și out of the box.
Suzuki România
Un training dedicat şi adaptat nevoilor companiei pregătit de e o echipă de 54 specialişti cu experienţă în strategii de comunicare şi marketing digital, cu 40% teorie, exemple, prezentări și 60% exerciții aplicate pe cele mai frecvente abordări relevante pentru industrie și brand.
Brico Dépôt
Performanța digitală este o arie în care companiile pot progresa doar prin training și dezvoltare continuă, colaborare între echipe și funcții. Compania a dorit să asigure un corp de know how comun între echipele de comunicare, digital și trade pentru a optimiza viitoarele campanii și strategii.
VARTA MICROBATTERY
Într-un context în care brandul de angajator, dar și recrutarea rapidă, atragerea și retenția de angajați sunt tot mai presante pentru companii, Varta Microbattery a găsit timp și resurse să susţină persoanele implicate în recrutare, salarizare și HR să se dezvolte cu un program de training şi consultanţă specializat, dar și aplicat pe specificul și nevoile companiei.
Academia de Marketing, BCR – Paul Smith SOSTAC®
Cum îți crești și valorifici potențialul unui portofoliu de branduri ca un lider de piață în industria farmaceutică. Cum crești know how-ul și motivația unei echipe mixte?
PEPCO
Nevoia echipei de marketing Pepco era să parcurgă în 2 zile de training ariile marketingului digital care ar fi putut duce la o înțelegere aprofundată a relației brandului cu consumatorii din mediul digital precum și a relației companiei cu agențiile furnizoare de servicii de marketing.
IRUM
Compania Irum dovedește că firmele românești performante investesc permanent și în training. În centrul de excelență de la Reghin, a oferit echipelor implicate în susținerea performanței de marketing un training complex de strategie și marketing digital.
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.
CAROLI
Departamentul de training al companiei Caroli dorea să îşi susţină, dar şi să îşi motiveze echipa cu o abordare solidă de marketing strategic. În plus, pentru a susţine creşterea eficienţei comunicării pe canale digitale, compania avea nevoie de know-how de marketing digital, extins, structurat şi de durată.
URSUS
Ursus şi-a dorit să îşi susţină brand managerii să abordeze mai integrat canalele digitale cu cele offline şi să ofere instrumente pentru o mai bună planificare şi monitorizare a campaniilor şi KPI comuni între echipe şi partenerii lor din agenţii.
TERAPIA
Cum îți crești și valorifici potențialul unui portofoliu complex de servicii, într-o piață puternic concurențială și clienți cu așteptări din ce în ce mai diverse și mai sofisticate? Cum crești know how-ul, motivația și eficiența unei echipe mixte?