Academia de Marketing, BCR – Paul Smith SOSTAC®

Cum îți crești și valorifici potențialul unui portofoliu de  branduri ca un lider  de piață în industria farmaceutică. Cum crești  know how-ul  și motivația unei echipe mixte?

PEPCO

Nevoia echipei de marketing Pepco era să parcurgă în 2 zile de training ariile marketingului digital care ar fi putut duce la o înțelegere aprofundată a relației brandului cu consumatorii din mediul digital precum și a relației companiei cu agențiile furnizoare de servicii de marketing.

IRUM

Compania Irum dovedește că firmele românești performante investesc permanent și în training. În centrul de excelență de la Reghin, a oferit echipelor implicate în susținerea performanței de marketing un training complex de strategie și marketing digital.

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.

CAROLI

Departamentul de training  al companiei Caroli dorea să îşi susţină, dar şi să îşi motiveze echipa cu o abordare solidă de marketing strategic. În plus, pentru a susţine creşterea eficienţei comunicării pe canale digitale, compania avea nevoie de know-how de marketing digital, extins, structurat şi de durată.

URSUS

Ursus şi-a dorit să îşi susţină brand managerii să abordeze mai integrat canalele digitale cu cele offline şi să ofere instrumente pentru o mai bună planificare  şi monitorizare a campaniilor şi KPI comuni între echipe şi partenerii lor din agenţii.

TERAPIA

Cum îți crești și valorifici potențialul unui portofoliu complex de servicii, într-o piață puternic concurențială și clienți cu așteptări din ce în ce mai diverse și mai sofisticate? Cum crești  know how-ul, motivația și eficiența unei echipe mixte?

Clienți