Webinar: schimbările în colectarea datelor care afectează strategiile de marketing

2021-09-06T18:24:27+03:006-9-2021|

Joi, 23 septembrie, de la ora 15:00, aflați cum se urmăresc și targetează utilizatorii pe platformele digitale, după eliminarea third-party cookies, la Webinarul CIM susținut de specialistul Duncan Smith. Descoperiți mai multe informații și instrumente utile despre platformele de date, [...]

Experience 2030: The Future of Customer Experience – un studiu despre consumatorii și brandurile viitorului

2021-08-16T13:53:38+03:0014-6-2021|

În cadrul conferinței online Reimagine Marketing #AsktheData, o inițiativă SAS care va avea loc pe 17 iunie, de la 09:30 CET (10:30 ora României), vor fi prezentate rezultatele finale ale sondajului EXPERIENCE 2030 despre schimbările preferințelor și comportamentele consumatorilor în [...]

Obiectivele de marketing, verigă din lanțul procesului de planificare strategică

2021-04-07T14:24:19+03:006-4-2021|

Organizațiile sunt un amestec complex de influențe culturale și politice, toate acestea având un impact major asupra misiunii, viziunii și valorilor care, la rândul lor, ghidează procesul de stabilire a obiectivelor și a direcțiilor strategice. În vreme ce obiectivele de [...]

Institutul de Marketing lansează Marketing Pass – primul abonament individual de training-uri de marketing

2021-03-04T11:16:24+02:004-3-2021|

Pentru a sprijini companiile și profesioniștii în marketing să răspundă provocărilor fără precedent din mediul extern, Institutul de Marketing a lansat în luna februarie Marketing Pass - primul abonament anual individual de training-uri de marketing, de care au beneficiat deja [...]

Trenduri în marketing în 2021

2021-02-03T16:28:42+02:003-2-2021|

Construirea unei culturi de învățare continuă ajută organizațiile să se implice mai eficient în dezvoltarea talentelor, în creșterea nivelului competențelor, diversificarea lor și creșterea fidelității angajaților. Abilitățile, know-how-ul și abordarea strategică de marketing nu mai sunt doar apanajul echipei de [...]

Inovație de marketing în asigurări. Alexandra Popescu-Zorica: „Nu ai cum să generezi valoare în izolare”

2020-12-15T09:16:20+02:0014-12-2020|

Ce înseamnă inovație de marketing în servicii financiare și, mai ales, pentru un lider și pionier în industria asigurărilor de viață din România? Aflați mai multe de la Alexandra Popescu- Zorica , Head of Innovation la NN România, care a [...]

Psihologia prețurilor

2020-11-25T15:46:34+02:0025-11-2020|

Marți, 1 decembrie, orele 17:00-18:00 (ora României), nu ratați webinarul gratuit dedicat membrilor CIM, cu Justin Jackson, specialist în strategii de  pricing. Prețul este o parte integrantă a modului în care un brand se poziționează pe piață, iar specialiștii în [...]

Go to Top