Customer Journey Mapping-de la pâlnia de conversie la managementul experienței clienților

2023-03-28T15:50:07+03:0023-3-2023|

Înțelegerea traseelor de achiziție ale clienților, a problemelor și a nevoilor pe care le au până ajung la o soluție și la o decizie, a modului în care caută informații sunt esențiale pentru crearea unei experiențe  care să-i satisfacă și [...]

Formula unui customer experience de succes: optimizare şi rezultate bazate pe date

2022-11-10T15:14:32+02:0010-11-2022|

Care sunt priorităţile de customer experience pentru BCR? Care au fost proiectele cu impact şi cum se pot folosi datele pentru a îmbunătăți în egală măsură experiența clienților, dar şi performanța pe termen lung a companiei? Care sunt principalele realizări, [...]

Reţeta pentru marketing cu date şi rezultate: Testează, măsoară și ia-o de la capăt

2022-10-25T11:11:03+03:0024-10-2022|

Ce înseamnă customer experience pentru Enel şi cum folosim datele pentru a crea valoare pentru clienţi şi companie? Cum a început compania să facă pași către o strategie de management al experienței clienţilor? Care sunt proiectele de inovaţie? Aflați mai [...]

Data-Driven Marketing

2022-09-22T10:39:26+03:005-9-2022|

Creșterea e-commerce-ului a fost o perioadă extrem de benefică pentru oamenii de marketing cu privire la măsurarea mai precisă a rezultatelor și eficiența investițiilor de marketing. Importanța datelor și a măsurării campaniilor de marketing și impactul acestora în performanța companiilor [...]

Go to Top