MONEY.RO

”Ce este şi care e miza unei diplome CIM? Răspunsul scurt – diplomele Chartered Institute of Marketing (CIM) din Marea Britanie sunt cele mai înalte certificări internaţionale în marketing. Printre românii care au obţinut deja certificări CIM pe cont propriu se numără Aneta Bogdan, managing partner al companiei de consultanţă şi branding Brandient şi Oltea Belciuganu, directorul de marketing al CEC Bank, omul care a lansat şi coordonat procesul de rebanding al celei mai vechi bănci din România. Certificările CIM, cel mai bine cotate din marketing la nivel internaţional, îţi aduc plus-valoare, pentru că te supraspecializează într-un domeniu de nişă, printr-un program extrem de aplicat la business-ul în care activezi, pe lângă setul de competenţe tehnice specifice pe care le dobândeşti la absolvirea programului.”

IQads

Seria de interviuri privind variantele alternative de dezvoltare personală sau profesională din București continuă cu o organizație al cărui focus este unidirecțional: marketingul.

Adresându-se celor care doresc o formare profesională pe termen lung, Institutul de Marketing alătură deopotrivă absolvenți ai facultăților de profil și practicieni care simt nevoia unui reset, dar creează și programe de training dedicate companiilor.

Business Mark

Prima intalnire a comunitatii cursantilor si absolventilor inscrisi la programele de certificare internationala Chartered Institute of Marketing (CIM), organizata de Institutul de Marketing, a avut loc sambata, 19 ianuarie, in Bucuresti, la Palatul Noblesse, o superba cladire istorica aflata in inima orasului.

La evenimentul – premiera pentru comunitatea cursantilor Institutului de Marketing (reprezentant exclusiv in Romania al Oxford College of Marketing), absolventii cu experienta, o parte dintre ei deveniti „Chartered Marketers” – practicieni de marketing certificati international la cel mai inalt nivel, au impartasit cu noii cursanti inscrisi experientele lor de-a lungul perioadei de studiu si au discutat despre cursurile intensive cu traineri locali si internationali sau suportul pentru examene de certificare internationala.

Biz

Customer Experience (CX) devine o prioritate în strategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel. Prin experiența oferită, companiile pot câștiga, dar mai ales păstra clienți, profitabil, cu condiția să aibă cunoștințele și resursele necesare. Institutul de Marketing lanseaza primul curs de Customer Experience de la A la Zjoi, 21 februarie 2019, susținut de un practician cu experiență, Andreea Coca.

Revista Piața

Institutul de Marketing se pregăteşte de lansarea unor noi programe de training şi certificare alături de Chartered Institute of Marketing (CIM). Noutăţile vin în urma chestionarelor şi a discuţiilor permanente cu angajatorii şi companiile privind competenţele şi abilităţile de care au nevoie pentru oamenii lor de marketing.

Ziarul Financiar live

Un interviu cu Oana Sav, Chartered Marketeer și coordonatoarea Institutului de Marketing, pe care îl vom pune la dispoziția voastră cât de curand.

Wall-Street.ro

„Certificările profesionale îi califică pe profesioniștii în marketing și comunicare din România ca experți recunoscuți internațional, în domeniul lor, la un anumit nivel. Este un proces care garantează angajatorilor că un profesionist care a parcurs o certificare avansată, stăpânește o serie de cunoștințe și instrumente sau are competențele necesare, pentru o anume poziție. Sunt adesea criterii mai importante pentru aceștia decât pregătirea academică. Această are rolul ei însă vorbim de certificări profesionale care atestă ce știe să facă în practică și la locul de muncă un profesionist. În plus, aceste certificări înseamnă atât recunoaștere cât și o oportunitate de perfecționare pentru cei care nu au o pregătire academică de profil.”

România liberă

Studenţii din România vor avea acces la programe internaţionale de certificare în marketing ale Chartered Institute of Marketing, în acest sens fiind încheiat un parteneriat între Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing în urma căruia va funcţiona şi Institutul de Marketing.

Universitatea din Bucureşti precizează că primii beneficiari ai acestui parteneriat vor fi, începând cu acest an universitar, masteranzii înscrişi la programul de studii “Consultanţă şi Expertiză în Publicitate”, din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti.

Capital

Studenţii din România vor avea acces la programe internaţionale de certificare în marketing ale Chartered Institute of Marketing, în acest sens fiind încheiat un parteneriat între Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing în urma căruia va funcţiona şi Institutul de Marketing.

Universitatea din Bucureşti precizează că primii beneficiari ai acestui parteneriat vor fi, începând cu acest an universitar, masteranzii înscrişi la programul de studii “Consultanţă şi Expertiză în Publicitate”, din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti.