Unicul curs acreditat internațional

Învățăți să optimizați canalele digitale pentru rezultate pe termen lung!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Optimizare digitală vă ajută să îmbunătățiți eficiența investițiilor în mediile digitale propunând metode relevante de analiză și măsurare a acestora.

Comportamentul consumatorului s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Companiile trebuie să se adapteze acestei piețe în schimbare și să acționeze coerent pe toate canalele pentru atingerea obiectivelor lor strategice.

Cui se adresează?

Programul de certificare Optimizare digitală se adresează tututor celor implicați în activități de marketing digital la nivel operațional, de supraveghere sau management care au nevoie să cunoască tehnici de optimizare digitală. 

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi:

Servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Cursul  este un modul de bază ce face parte din noul program avansta de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Red Barrington

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

Digital Insights

Să înțeleagă implicațiile strategice ale schimbărilor din mediul digital asupra organizațiilor;
Să descopere și să interpreteze insight-uri din mediul digital extins.

Optimizare digitală

Să genereze soluții și răspunsuri la nevoile și comportamentele în schimbare ale diverșilor stakeholderi;
Să dezvolte un plan de optimizare a conversiilor.

Digital Analytics, monitorizare și măsurare

Să utilizeze și să evalueze indicatori de măsurare și evaluare relevanți;
Să aplice metode relevante de analiză și măsurare a soluțiilor de optimizare digitală.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Session 1 – The Digital Macro Environment
Session 2 – The Digital Micro Environment
Session 3 – Developing Audience Personas & Assessing The Customer Journey
Session 4 – Undertaking a CRO Audit (1)
Session 5 – Undertaking a CRO Audit (2)
Session 6 – Improving Conversion Rates
Session 7 – Producing A CRO Plan
Session 8 – Making Continuous Improvements

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente și soluții de audit al experienței digitale, ale maturității și culturii digitale ( Readiness, Essentials, Performance, Digital Culture Framework);

  • Instrumente de testare și obținere de feedback de la clienți;

  • Instrumente de automatizare de marketing și identificarea de triggere pentru acțiuni/interacțiuni relevante cu clienții;

  • Soluții de audit al conversiilor;

  • Dezvoltarea de customer personas; instrumente de user experience;

  • Realizarea de planuri de optimizare a calității interacțiunilor sau conversiilor. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților si auditul conversiilor;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

  • Asigură succesul brandurilor folosind resurse adecvate și monitorizând și măsurând valoarea de brand pe termen lung.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

700£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE