Unicul curs acreditat internațional

Optimizaţi traseele de achiziţie şi retenţie ale clienţilor

Cum vă ajută?

Cursul asigură un cadru strategic pentru a evalua etapele dintr-un traseu semnificativ al unui client şi a identifica o abordare bazată pe date care să contureze trasee customizate care să genereze satisfacţie, loialitate şi recomandări.

Participanţii sunt familiarizaţi cu o înţelegere profundă a componentelor şi etapelor de analiză şi evaluare a traseelor semnificative din experienţele clienţilor şi cu medotologiile necesare pentru a le optimiza. În primul rând, li se dezvoltă abilităţile de a crea un customer journey map, în al doilea rând, vor înţelege de ce şi de unde pot culege date pentru optimizarea acestor trasee, iar, în al treilea rând, vor înţelege cum să analizeze date complexe pentru a identifica modele, trenduri şi insight-uri care să le permit să optimizeze performanţa.

Cui se adresează?

Programul de certificare Customer Journey Optimization se adresează tututor celor implicați în activități de marketing digital la nivel operațional, de supraveghere sau management care pot monitoriza şi optimiza arhitectura şi traseele de achiziţie sau retenţie ale clienţilor.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi:

Servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Cursul este un modul de bază ce face parte din noul program avansta de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Red Barrington

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

1.Să înţeleagă etapele necesare creării unui customer journey map.

2. Să înţeleagă cum să folosească date şi insight-uri care să ducă la îmbunătăţirea traseelor de achiziţie şi retenţie a ale clienţilor.

3. Să înţeleagă ce indicatori de performanţă pot fi folosiţi pentru a măsura succesul îmbunăţirilor şi optimizărilor făcute.

Aprofundare suport teoretic, 6 săptămâni

Session 1 – Creating a Customer Journey Map
Session 2 – Creating a Customer Journey Map (2)
Session 3 – Improving the Customer Journey (1)
Session 4 – Improving the Customer (2)
Session 5 – Customer Journey Optimisation Plan
Session 6 – Revision

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente și soluții de audit al experienței digitale, ale maturității și culturii digitale ( Readiness, Essentials, Performance, Digital Culture Framework);

  • Instrumente de testare și obținere de feedback de la clienți;

  • Instrumente de automatizare de marketing și identificarea de triggere pentru acțiuni/interacțiuni relevante cu clienții;

  • Soluții de audit al conversiilor;

  • Dezvoltarea de customer personas; instrumente de user experience;

  • Realizarea de planuri de optimizare a calității interacțiunilor sau conversiilor. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților si auditul conversiilor;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

  • Asigură succesul brandurilor folosind resurse adecvate și monitorizând și măsurând valoarea de brand pe termen lung.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 17 martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 17 martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

360£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

552£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 165£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE