Unicul curs acreditat internațional
Optimizaţi traseele de achiziţie şi retenţie ale clienţilor
Cum vă ajută?
Cursul asigură un cadru strategic pentru a evalua etapele dintr-un traseu semnificativ al unui client şi a identifica o abordare bazată pe date care să contureze trasee customizate care să genereze satisfacţie, loialitate şi recomandări.
Participanţii sunt familiarizaţi cu o înţelegere profundă a componentelor şi etapelor de analiză şi evaluare a traseelor semnificative din experienţele clienţilor şi cu medotologiile necesare pentru a le optimiza. În primul rând, li se dezvoltă abilităţile de a crea un customer journey map, în al doilea rând, vor înţelege de ce şi de unde pot culege date pentru optimizarea acestor trasee, iar, în al treilea rând, vor înţelege cum să analizeze date complexe pentru a identifica modele, trenduri şi insight-uri care să le permit să optimizeze performanţa.
Cui se adresează?
Programul de certificare Customer Journey Optimization se adresează tututor celor implicați în activități de marketing digital la nivel operațional, de supraveghere sau management care pot monitoriza şi optimiza arhitectura şi traseele de achiziţie sau retenţie ale clienţilor.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi:
Servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.
Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.
Cursul este un modul de bază ce face parte din noul program avansta de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Red Barrington
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2025
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 17 martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 17 martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
360£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
552£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 165£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.