Trainerii și tutorii noștri au atât experiență de predare și rezultate dovedite în pregătirea studenților pentru examenele acreditate internațional, cât și experiență practică în calitate de oameni de marketing sau consultanți. Majoritatea dintre aceștia au o carieră care combină în egală măsură munca de predare cu poziții de marketing și consultanță, pentru a oferi studenților noștri suport, atât pentru partea teoretică, dar și pentru cea practică.

Pe lângă colegii și partenerii internaționali de la Oxford College of Marketing și de la Chartered Institute of Marketing, echipa locală s-a îmbogățit cu profesioniști locali cu același profil, cu pregătire și certificări internaționale, dar și activi în domeniul marketingului.

Lor li s-au alăturat practicieni locali care aduc know-how complementar din alte domenii: relații publice și comunicare, tehnici de prezentare și comunicare vizuală, tehnologie de marketing, jurnalism, antropologie și chiar teatru. În acest fel, încercăm să acoperim un spectru cât mai larg de competențe cheie, tehnice și de comportament.

Competențe cheie

Cu peste 40 de ani de experiență în retail, un avocat neobosit al clienților în organizații Martin Newman reprezintă un vector puternic de schimbare pozitivă atât pentru consumatori, cât și pentru branduri.   Martin este o autoritate mondială în customer experience, autor a două cărți de mare succes în domeniu, “100 Practical Ways to Improve Customer Experience”, scrisă alături de Malcolm Mc Donald, premiată în 2019 drept cartea de business a anului  și “The Power of Customer Experience”,  devenită referinţă onligatorie penrru marii retaileri. A lucrat pentru branduri prestigioase cum ar fi Baker, Burberry, Intersport, Pentland Brands (Speedo, Berghaus) şi a susţinut prezentări strategice pentru unele dintre cele mai mari companii globale precum Toyota, Haleon, Specsavers, Pandora, Adobe sau Meta.

Martin Newman, trainer Oxford College of Marketing

Malcom McDonald

Profesorul Malcolm McDonald, specialist cunoscut și respectat în cercurile de marketing, un guru al marketingului internațional și consultant pentru mai multe multinaționale importante din lume, este Academic Advisor la Oxford College of Marketing .

Malcolm McDonald a fost profesor de marketing și director adjunct la Cranfield School of Management pe  specializarea E-Business. A scris 42 de cărți, printre care „Marketing Plans: how to prepare them, how to use them”, care a fost tradusă recent și în limba română, precum și multe alte articole de specialitate.

Malcolm McDonald, trainer Oxford College of Marketing

Tim Lane preda la Oxford College of Marketing din Marea Britanie. Este Chartered Marketer și profesor calificat, are un MBA, a absolvit Diploma PostGraduate, Professional Diploma în Marketing și este licențiat in Business Studies.
Are o experiență de predare în marketing de peste 20 de ani  în diverse instituții pentru certificările Chartered Institute of Marketing (CIM), unde este și examinator. În calitate de profesionist în vanzări a lucrat în zona FMCG, cu firme că P&G, Duracell, Dairy Crest Foods și multe altele.

Tim Lane, trainer Oxford College of Marketing

Karl Sinnott

Karl Sinnott are o vastă experiență atât ca profesor, cât și ca specialist în marketing și coordonează programele postuniversitare la Universitatea din Chester.

Pregătirea sa academică este completată de o vastă experiență de consultant în marketing strategic și digital, în domenii foarte diverse, de la servicii financiare (RSA, Tesco Personal Finance, GBGroup), telecomunicații (BT Group), retail, industria petrolieră și energie electrică (NPower), până la călătorii și timp liber (DeVere Hotels), fotbal (Liverpool Football Club) și multe altele.

Karl Sinnott, trainer Oxford College of Marketing

Paul Hitchens este director de cursuri la Chartered Institute of Marketing. A publicat trei cărți best-seller despre branding, alături de Hodder Education: „Brand Management – In A Week”, „Successful Brand Management” și „Create the Perfect Brand”. Experiența sa în industriile creative se întinde pe parcursul a trei decenii profesând în publicitate, branding, design și marketing.

Este unul dintre fondatorii Verve Brand Consultancy și a fost, în nenumărate rânduri, intervievat de către radiouri și televiziuni prestigioase, incluzând BBC, ITV și Channel 5 News.

Paul Hitchens, CIM Course Director

Debbie Pearson

Debbie Pearson are o experiență semnificativă în marketing și management, atât în Marea Britanie, cât și pe piețele globale.
A activat la nivel strategic în industria telecomunicațiilor pe strategie de marketing, planificare și dezvoltare. Lucrează ca practician de succes pe managementul de proiect, de la concept şi implementare până la evaluare.
Debbie este şi examinator CIM şi susţine în România trainingurile intensive de customer experience din cadrul programelor certificate CIM.

Debbie Pearson, Lead Tutor Oxford College of Marketing

Profesorul John Bessant este autoritatea globală în managementul inovației, cu peste 30 de cărți și lucrări scrie pe această temă, iar ultima lui carte, “Managing Innovation” a devenit referință obligatorie în universitățile din toată lumea și manual oficial Chartered Institute of Marketing (CIM). De peste 40 de ani, John lucrează ca practician, autor, profesor universitar și consultant, cu proiecte în întreaga lume.

John Bessant, Trainer Oxford College of Marketing

Joe Shami este expert în vânzări și în marketing, lector la Oxford College of Marketing și Profesor Asociat la University of Perpignan din Franța, unde ține în mod regulat cursuri de marketing strategic la nivel de Master și MBA în Europa, Orientul Mijlociu și SUA.

Joe lucrează cu specialiști de marketing în obținerea certificărilor profesionale prin Chartered Institute of Marketing, dar oferă și traininguri în marketing și vânzări pentru clienți.

Joe Shami, trainer Oxford College of Marketing

Red Barrington

Red Barrington este Chartered Marketer si tutore în cadrul Oxford College of Marketing pentru certificarile de marketing CIM si CAM.

Red Barrington este specialist în marketing digital cu o experientă de peste 10 ani în domeniile marketingului afiliat și de performance, media buying, lead generation și email marketing.

Red Barrington, CIM Course Director

Georgina Park

Georgina Park este unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru programele de certificare și trainer la Institutul de Marketing.
Fostă absolventă a cursurilor Chartered Institute of Marketing, Georgina a lucrat în companii ca: EY, Experian sau Nettlestead Associates. Este o bună cunoscătoare a marketingului B2B și B2C orientat pe date cu o experiență de peste nouă ani în marketing digital și patru ani în management.

Georgina Park, trainer Oxford College of Marketing

Kalust Manukyan este un profesionist de marketing cu experiență de peste 14 ani, atât în agenție cât și la clienți. Experiența sa include management de proiecte de dimensiuni mari,  dezvoltare și implementare de strategii de marketing, campanii globale de publicitate digitale și offline, branding, design și leadership de echipă.

Kalust și-a început cariera în consultanță strategică de marketing. Apoi a dezvoltat un interes pentru marketingul în domeniul educației, lucrând pentru mai multe instituții, inclusiv Universitatea Lincoln, Universitatea din Londra și Universitatea St George. În prezent conduce departamentul de marketing la Barnet and Southgate College din Londra. Are un masterat în marketing de la Universitatea Durham și un BSc în management de la Universitatea City din Seattle. A absovit cu succes  programul CIM Chartered Postgraduate. 

Kalust Manukyan, trainer Oxford College of Marketing

Sally Fields

Sally Fields deține un Master în Marketing și Diploma CIM Chartered Postgraduate.
Se bucură de o carieră de succes în marketing lucrând activ în diferite industrii. Cariera sa de marketing a început în zona divertismentului, a progresat în sectorul de producție, apoi în consumer marketing şi business-to-business.
Sally a câștigat ani de experiență în managementul marketingului strategic, comunicare  de marketing cu  focus pe achiziție și retenție,  managementul de brand și relația cu stakeholderii.

Sally Fields, trainer Oxford College of Marketing

Antoine Gouder

Antoine Gouder este un profesionist în marketing cu peste 20 de ani experiență în formularea planurilor strategice și tactice privind canalele tradiționale și digitale folosite în diferite industrii din Europa și Statele Unite ale Americii cum ar fi telecomunicații, vânzări, jocuri și software. Antoine este interesat activ de  tehnologiile digitale şi folosirea lor pentru realizarea obiectivelor de marketing, incluzând: strategii digitale, marketing social, PPC și SEO, analiză și automatizare. Alte arii de interes în care este specializat sunt: planificarea de marketing, branding-ul, dezvoltarea de noi produse și marketing B2B.

Antoine Gouder, trainer Oxford College of Marketing

Oana Sav

Oana Sav este coordonator și trainer la Institutul de Marketing din România, precum și consultant la More Marketing Solutions, o companie independentă care furnizează resurse și idei creative de marketing și comunicare.

Are o experiență în marketing și comunicare de peste 15 ani, câștigată în calitate de expert sau consultant pe proiecte sau campanii pentru branduri din zona serviciilor financiare de pe piețe și segmente de clienți din Romania, Moldova, Ucraina, Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie si SUA.
Oana Sav a studiat la Oxford College of Marketing și este Chartered Marketer, membru al Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie din 2007 și fondator al Institutului de Marketing.

Oana Sav, coordonator și trainer Institutul de Marketing

Iulia Cornigeanu

Iulia Cornigeanu a activat mai bine de 15 în domeniul cercetării de piață, atât în agenție, cât și de partea clientului. Auto, FMCG, financiar, telecom, turism, servicii publice – acesta sunt doar o parte dintre categoriile cu care Iulia a lucrat intens de-a lungul anilor, fiind implicată în proiecte locale sau internaționale care adresează arii precum UX, customer experience, brand & comunicare, segmentare, testare de concepte și produse noi sau dezvoltarea de strategii tactice pentru creșterea performanței și profitabilității.

Iulia Cornigeanu, trainer Institutul de Marketing

Andreea Coca

Andreea Coca este Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing, trainer la Institutul de Marketing și specialist în  integrarea multiplelor surse de informații și abordari de cercetare de piată pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația.
A început moderând studii calitative, inclusiv o comunitate online cu ‘digital natives’, apoi coordonand proiecte de Digital Market Intelligence, iar în prezent susține dezvoltarea de inițiative de research care îmbină online & offline, calitativ si cantitativ, tradițional și digital, pentru oferirea unei viziuni relavante și moderne asupra pieței.

Andreea Coca, trainer Institutul de Marketing

Mihai Bonca

Mihai Bonca are 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing.
În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training. Vine în ajutorul mărcilor și companiilor să câștige lupta competitivă prin poziționare și diferențiere. Printre cei mai importanți parteneri pentru care a livrat proiecte de training se numără Bancpost, Bitdefender, GfK, Hochland, Federația Română de Fotbal și Trend Consult.

Mihai Bonca, trainer Institutul de Marketing

Laura Mihaila

Cu peste 18 ani de experiență în brand management, Laura Mihăilă  este un marketer orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a businessuri-lor prin îmbunătățirea sănătății brandurilor.

A gestionat proiecte de poziționare de brand, lansări naționale și brand management atât în România pentru branduri ca Raiffeisen Bank, BCR, Timișoreana, Ursus sau Redd’s, cât și la nivel internațional: din Londra a gestionat activitatea digitală globală brand-ul Peroni Nastro Azzuro și a condus, din Praga, un brand FMCG global prezent în 40 de teritorii: Kozel.

Laura Mihăilă Andrei, trainer Institutul de Marketing

Camelia Tănase are o experiență de practician în marketing şi comunicare de peste 15 ani, dobândită în domenii variate, de la FMCG la telecom şi banking.  A lucrat pentru companii şi branduri precum Telekom, Mondelez, Volksbank. A urmat traininguri de marketing strategic și strategia canalelor de vanzare şi a absolvit cu succes modulul Digital Strategy, acreditat internaţional Chartered Institute of Marketing (CIM) cu Oxford College of Marketing. Pasionată de psihologie, este studentă la facultatea de psihologie și înscrisă într-un program de formare în Analiză Tranzactională.

Camelia Tănase, trainer Institutul de Marketing

Teodora Saguna

Teodora Șaguna este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în strategie și planificare de marketing, o vastă expertiză în retail și e-commerce, cu rezultate excelente în dezvoltare și implementare de strategii omnichannel, strategie și pozitionare de brand, dar și proiecte de CSR axate pe educație și sustenabilitate. 

A coordonat, din poziții strategice, echipe și proiecte de marketing regionale în țări precum România, Bulgaria, Croația și Serbia, gestionând proiecte de construcție și poziționare brand, evoluție și crestere în e-commerce, proiecte de transformare digitală, lansări internaționale pentru branduri precum: NEPI Rockcastle, Fashion Days, Bancpost, Raiffeisen Bank.

Teodora Șaguna, trainer Institutul de Marketing

Training marketing Caroli Ana Maria Bajan

Anamaria Băjan are o experiență de practician în marketing de peste 25 de ani în care a crescut profitabil și sustenabil atât business-uri, categorii și branduri locale și antreprenoriale, cât și branduri ale unor companii multinaționale de succes pe piata din Romania. S-a specializat în construirea unor strategii si tactici de marketing digital eficiente care au ajutat la creșterea a peste 50 de branduri pe piața Europei Centrale si de Est. Este Chartered Marketer și expert certificat internațional CIM în marketing digital prin Oxford College of Marketing. Este trainer la Institutului de Marketing și doctorand la ASE în cadrul Facultății de Marketing. Este consultant pentru creșterea profitabilă a conversiilor la Profi Convert. A lucrat pentru branduri precum Campofrio, Sissi, Maestro, Caroli, Delikat, Algida, Rama, Delma, Becel, Knorr, Hellmans, Magnum, Mandi, Topoloveni, Dove, Rexona, Lux, Axe, Cif, Domestos, Dero sau Omo.

Anamaria Băjan, trainer Institutul de Marketing

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts are peste 30 de ani de experiență în marketing, inclusiv ca Marketing Manager la Halifax, certificări CIM în eMarketing Excellence și în marketing direct. Pe lângă training și mentorat la Oxford College of Marketing, predă și la Manchester Metropolitan University Business School.
Jack ajută companiile mici și mijlocii să se dezvolte prin aplicarea principiilor de marketing și gestionează site-ul de resurse de marketing, Marketing for the Micro-business, fiind și autorul cărții cu același nume.

Jack Roberts, trainer Oxford College of Marketing

Sue Ollerhead

Sue Ollerhead este consultant, blogger, speaker și lector în marketing strategic și digital. Este fondatorul al Heads Up Marketing, o agenție din Liverpool care a luat naștere în 2010. Cu o experiență de peste 18 ani în a ajuta organizații mici și mari, Sue a condus proiecte de strategic marketing, social media, campanii de marketing online, e-mail marketing, strategie de conținut și relații publice.

Sue este lead tutor la Oxford College of Marketing și sprijină profesioniștii de marketing care studiază pentru cursurile certificate CIM Digital Marketing Essentials, Strategic Marketing, Digital Marketing Planning, Digital Strategy, Driving Digital Experience sau Digital Optimization. Sue este și absolvent de MBA și a unui cărți de marketing în social media.

Sue Ollerhead, trainer Oxford College of Marketing

Paul Smith

Practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul modelului de marketing SOSTAC®, care a fost votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM).
SOSTAC este folosit acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat.

PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.

PR Smith, autor, speaker internațional și fondator al modelului SOSTAC®

Alicia Allen

Alicia Allen s-a alăturat echipei de tutori după ce a studiat pentru programele de training certificate CIM și a obținut certificatul si diploma, corespunzătoare nivelelor 4 și 6, dar și ceal mai avansat program, Post Graduate Diploma in Professional Marketing, lucrând în același timp full time în domeniul marketingului.
În prezent, Alicia lucrează în zona de retail premium și de lux pentru branduri ca Polo Ralph Lauren etc
De asemenea, este CRM & Database Manager pentru UK și Europa. Are o experiență colaterală în domenii precum media, gaming și retail.

Alicia Allen, trainer Oxford College of Marketing

Abigail Doxon

Abigail Doxon are o experiență de peste 17 ani în management de brand, planificare strategică, product management. A fost consultant pentru mai multe branduri, printre care: Pepsi, Burger King, Hartley’s, Angel Delight, GSK, British Council, Bosch, Britvic.
Abigail a susținut atât cursuri in-house, personalizate, dar și suport pentru programe de training certificate CIM, precum Mastering Metrics, Strategic Marketing și Integrated Marketing Communications.

În calitate de director al propriei companii de consultanță în domeniul strategiei de marketing, Labyrinth, Abigail oferă suport diferitelor companii în rezolvarea problemelor, planificare strategică pe termen lung, dezvoltarea brandurilor și management de proiect.

Abigail Doxon, trainer Oxford College of Marketing

Fiona Eriksen

Fiona Eriksen este Chartered Marketer cu o experiență în marketing de peste 20 de ani, în domenii precum FMCG și caritabil, atât în context, B2B și B2C.
Fiona a lucrat în dezvoltare de produse noi, planificare strategică și comunicare de marketing, derulând campanii TTL pentru pentru diverse branduri. De asemenea, a dezvoltat și implementat planuri de marketing pentru câteva branduri cheie precum: Smirnoff, Imodium și Birds Eye.
În cadrul Cancer Research UK a elaborat strategii și planuri de marketing pentru strângerea de fonduri.

Fiona Eriksen, trainer Oxford College of Marketing

Competențe tehnice

David Reilly

David Reilly este un antreprenor și specialist în tehnologie şi fondatorul Barracuda Digital, care a crescut de la un angajat și zero cifră de afaceri, la 23 de membri și o cifră de afaceri de 5 milioane în decursul a doar 7 ani.
În anul 2014, David a lansat compania de training numită ”Let`s Learn Digital” cu viziunea de a sustine traininguri practice pentru Linkedin, marketing B2B și tehnologii în curs de dezvoltare.
David susţine pentru Institutul de Marketing training customizat pentru LinkedIn.

David Reilly, trainer Digiterati Academy

Marie Page

Marie Page este unul dintre experții de top din Marea Britanie în marketing prin Facebook. De asemenea, este unul dintre fondatorii agenției de consultanță în marketing digital The Digiterati și a academiei cu același nume, un portal de e-learning pentru marketeri și antreprenori.
Marie a publicat recent o carte și un curs online ”Winning at Facebook Marketing with Zero Budget”.
Este  absolventă a Chartered Institute of Marketing.

Marie Page, trainer Digiterati Academy

Mike Berry

Mike Berry este profesor la Oxford College of Marketing si la Chartered Institute of Marketing, dar este de profesie trainer și consultant experimentat de Marketing Digital.

Și-a inceput cariera la Procter&Gamble, dupa care a lucrat pentru câteva agenții de Marketing Digital si Marketing Direct, cea mai importantă poziție fiind pentru agenția Jack Morton unde a fost Head of Digital pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord.

Printre clienții săi se evidențiază nume ca: Nestlé, Ford, Prudential, Marriott, Xerox, Heineken, Mars, McDonald’s, Hugo Boss, RSA și Lacoste.

Mike Barry, trainer Oxford College of Marketing

Elena Dobre este Digital Marketing Strategist specializat în performanță și analiză și unul dintre cei mai experimentați specialiști Google din România, cu o vastă experiență locală și internațională.  

A adăugat cunoștințelor dobândite în cadrul Google Dublin, 10 ani de expertiză în managementul direct al unor companii locale de renume precum eMag, Flanco, Autovit, OLX, Oriflame, Libris, Magnolia. 

În prezent, Elena conduce compania de consultanță de marketing online specializată în performance marketing, Zarbi, cu clienți din țară și străinătate. Este trainer certificat Google și trainer senior la Institutul de Marketing.

Elena Dobre, trainer Institutul de Marketing

Alina Stancu

Alina Stancu este specializată în matematică și management financiar. Are o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar. A deținut poziții de controlor financiar sau director financiar în diferite companii naționale și multinaționale din industria farmaceutică, alimentară, inginerie si proiectare, construcții componente industriale și servicii financiare. Alina Stancu este membru ACCA din 2008 și membru FCCA din anul 2013 și susține traininguri de marketing metrics și Excel.

Alina Stancu, trainer Institutul de Marketing

Sidica Ciorabai

Sidica Ciorabai a acumulat experiență ȋn domenii precum digital marketing, social media marketing, customer experience, Web 2.0 și managementul proiectelor. Sidica a fost specialist în marketing digital la Telus România, iar în prezent este Director of Operations la Netino by Webhelp.

Este pasionată de inovație, tehnologie și impactul acesteia asupra consumatorilor. Absolventă a Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, Sidica a absolvit și modulele de strategie digitală și Customer Experience cu Oxford College of Marketing și Institutul de Marketing.

Sidica Ciorabai, trainer Institutul de Marketing

Trainer Institutul de Marketing Florin Dumitrescu

Florin Dumitrescu este poet şi publicitar, textier, editorialist, trainer şi profesor. A lucrat peste douăzeci de ani în publicitate în poziții de copywriter şi director de creaţie. A fost editorialist la revista de profil Advertising Maker şi a ținut un „Jurnal antropologic” în Cațavencii, după un doctorat în socio-antropologie la SNSPA coordonat de prof. Vintilă Mihăilescu.
Este autorul unor lucrări de specialitate, precum „Bâlciul Universităţii” (Humanitas, 2013) și „Tradiții la superofertă” (Cartier, 2015), dar se încumetă să scrie și versuri pentru copii sau cărți de poezie, precum recentul volum „Dodii”, (Nemira/Vorpal, 2016). Din 2019, Florin Dumitrescu colaborează ca trainer la Institutul de Marketing.

Florin Dumitrescu, trainer Institutul de Marketing

Carmen Bârleanu

Carmen Bârleanu, CX Marketing Consultant, susține dezvoltarea unei relații autentice între branduri și oameni, bazate pe o tehnologie de marketing care face posibilă o experiență unitară, traversând granițele dintre digital și offline. Cu experiență de peste 10 ani în marketing omni-channel atât B2B, cât și B2C, în diverse industrii, ca banking, energie sau servicii medicale private,  Camen este în continuare pasionată de transformarea digitală și integrarea soluțiilor de marketing automation cu procesele de business și obiectivele strategice ale companiei.

Este certificată în Digital Marketing de către Chartered Institute of Marketing (CIM) și în strategie și tehnologie de marketing automation de către Salesforce, unul dintre liderii globali în soluții de customer experience.

Carmen Bârleanu, trainer Institutul de Marketing

Anca Șerbănescu

Cu o experiență mixtă de 17 ani în market research și customer experience (aria de focus în ultimii opt ani), Anca Șerbănescu este Trainer & Advisor, susținând clienții să genereze creștere sustenabilă prin CX, ca disciplină de business. Anca are experienţă practică locală și globală în a reprezenta vocea clienților în companie și a o integra (sistematic și procedural) în luarea deciziilor de business, ghidând îmbunătățirea continuă a experienței clienților și transformarea organizațională spre customer centricity. Expertiza în designul și implementarea programelor de vocea clienților (Voc) este completată prin rolurile consultative și educative avute în toate ariile de customer experience.

Certificări: Customer Experience Award – The Charted Institute of Marketing (CIM) , Operational Customer Experience management – – Medallia; Net Promoter Score® CERTIFICATION – Satmetrix.

Anca Șerbănescu, trainer Institutul de Marketing

Ana Dobre

Ana Dobre are o experiență de marketing de peste zece ani în telecom în cele mai diverse arii, de la strategii de preț, management de produs si brand și până la customer experience și transformare digitală acumulată la Vodafone și Telekom.
Ana este unul dintre primii profesioniști din România certificați internațional în Customer Experience.

Ana Dobre, trainer Institutul de Marketing

Mihai Ciuta

Mihai Ciuta este Senior Research Manager la Nielsen în Marea Britanie. Are o experiență de peste 18 ani în cercetare de piață și customer insights în FMCG, acumulată în companii precum Nielsen, Coca-Cola Hellenic, MEMRB sau Automobile Dacia.

Mihai Ciuta, trainer Institutul de Marketing

Mihai Constantinescu

Mihai Alin Constantinescu este de peste patru ani Marketing & e-commerce Manager la Tui Travel Center România. În calitate de antreprenor și fondator al Mirakids,  a fost unul dintre primii cursanți înscriși la Diploma Profesională în Marketing Digital.
La Institutul de Marketing, Mihai se ocupă de proiectele de training în email marketing.

Mihai Alin Constantinescu, trainer Institutul de Marketing

Cristina Toma este un profesionist cu peste 15 ani de experienţă în cercetare de piaţă România și regiunea CEE şi consultant cu proiecte de category management și programe de training și workshop-uri de category management susținute cu retaileri și producatori din FMCG, farma, lanţuri de benzinării. Este Managing Partner  la Studio 16 Software & Design.

Cristina Toma, trainer Institutul de Marketing

Bogdan Dumitrache

Bogdan Dumitrache, are o experiență de peste 10 ani în calitate de Business Owner la SEO Factory și coordonarea și implementarea de strategii de optimizare cu rezultate. La Institutul de Marketing, Bogdan coordonează cursurile și proiectele de training de SEO.  În industria media, Bogdan a coordonat programe de training de SEO pentru publisheri mari precum Antena Grup, dar și site-uri independente sau proiecte editoriale de nișă precum Green Report.

Bogdan Dumitrache, trainer Institutul de Marketing

Veronica Bogdacenco  are o experiență vastă în marketing online în România și Marea Britanie și specialist în optimizare digitală. Know-how-ul acumulat sprijină oamenii de marketing să implementeze o abordare centrată pe utilizator, susținută de date și folosind principii și metodologii de SEO, CRO, UX și agile marketing. 

Veronica Bogdacenco, trainer Institutul de Marketing

Georgiana Dumitru este expert în performance marketing. În peste 15 ani de experiență în marketing digital, a gestionat bugete de publicitate  diverse, de la sute la câteva milioane de dolari și a reușit să  livreze cele mai bune rezultate în ambele situații. A coordonat campanii de paid search (Google, Bing), LinkedIn Ads și programe complexe de Account Based Marketing (ABM) și content syndication pentru companii de tehnologie americane si britanice. În 2018 a devenit trainer autorizat. A creat platforma de continut StrategyForToday.com unde scrie despre marketing digital cu focus pe LinkedIn Ads. 

Georgiana Dumitru, trainer Institutul de Marketing

Razvan Soare

Senior Copywriter, 44 de ani, Inginer de telecomunicații din 2000. Copywriter din 2002. Câștigător la Cannes Young Creatives România în 2007.  Scriitor de poezie naivă din 2010 – 6 cărți publicate cu vânzări de peste 20.000 de volume.

A contribuit cu simțul umorului, logică și imaginație la construirea unor branduri internaționale importante: Unilever/ Delikat, Dero, Rexona, Axe, Coca- Cola, Bnp Paribas, L’oréal, Milka, ING, GSK, Philip Morris/ Parliament, Marlboro, Virginia/ JTI/ Winston, Julius Meinl, Renault Group/ Renault, Dacia, Nissan, BASF, Selgros, dar și a unor branduri locale precum Ursus Breweries/ Ursus, Timișoreana, Banca Transilvania, European Drinks, Gusto, Radio Guerrilla, Nescafe, Boromir sau Fan Courier.

Răzvan Soare , trainer Institutul de Marketing

Alte competențe 

Cristian Haldan are peste 10 ani de experiență în brand management, coordonând atât la nivel local cât și internațional activitatea unor mărci renumite din industria băuturilor, cosmeticelor sau a dulciurilor.

Pe lângă marketing, Cristian este pasionat și de coaching, fiind primul român cu o certificare în digital wellbeing recunoscută de Federația Internațională de Coaching (ICF).

Cristian Haldan, trainer Institutul de Marketing

Silviu Chivereanu

Silviu Chievereanu coordonează activitățile și bugetele de marketing de la AFI Cotroceni Mall. Este un profesionist entuziast și în permanentă evoluție, cu experiență bogată de comunicare de marketing atât în retail, organizații nonguvernamentale, cât și în antreprenoriat și educație.

Silviu Chivereanu, trainer Institutul de Marketing

Laura Dragomir

Laura Dragomir are o vastă experiență, atât ca trainer și consultant în comunicare, cât și ca speaker și moderator evenimente.
De 25 de ani este jurnalist TV, timp în care a intervievat sute de lideri din întreaga lume,  a antrenat echipe de jurnaliști și a construit și moderat emisiuni TV.

Laura Dragomir, trainer Institutul de Marketing

Antoaneta Banu

Antoaneta Banu este trainer acreditat ANC, moderator în diferite evenimente de business, realizând propriile conferințe și seminarii.
Cu o experiență 
peste 15 ani de jurnalist tv și de 10 ani în consultanță și coordonare în comunicare, Antoaneta susține azi, propriile cursuri și workshopuri în calitate de#Creative Communication Trainer & Design de Leadership personal.

Antoaneta Banu, trainer Institutul de Marketing

Adina Ionescu

Adina Ionescu a deținut poziții care i-au conferit expunere la domenii diferite precum auto (Groupe Renault / Automobile Dacia), petrol și gaze (Grupul MOL), IT/C (Alcatel-Lucent / Nokia), infrastructuri electrice și digitale (Legrand, Schneider Electric), comerţ exterior (Samsung Corporation). A definit platforme de responsabilitate socială corporativă (CSR) și s-a ocupat de gestionarea relaţiilor cu autoritățile centrale și cu asociațiile profesionale.

Adina Ionescu, trainer Institutul de Marketing

Florin Vedeanu

Florin Vedeanu  are o experiență  de peste 15 ani în desktop publishing și este absolvent al Facultății de Artă, secția fotografie.  Este fondator Textus Ex Machina și a lucrat pentru grafica și pregătirea de tipar zeci de publicații, de la România liberă la revista 22.
La Institutul de Marketing susține traininguri de comunicare vizuală. 

Florin Vedeanu, trainer Institutul de Marketing