Unicul curs acreditat internațional
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Certificatul Profesional în Marketing Digital vă ajută să vă creați sau dezvoltați o bază solidă și completă de cunoștințe de teorie și practică de marketing digital.
Cursul este flexibil, alcătuit din module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional:
– trei module obligatorii: Marketing aplicat, Planificarea campaniilor și Tehnici de marketing digital.
Finalizarea cu succes a întregului program echipează participanții cu toate cunoștințele, instrumentele și deprinderile necesare pentru a putea să coordoneze proiecte și campanii la nivel tactic și operațional.
Urmând și modulul electiv Customer Insights, participanții pot avea o dublă certificare, obținând și Certificatul Profesional în Marketing.

Cui se adresează?
Certificatul Profesional în Marketing Digital se adresează profesioniștilor fără pregătire teoretică în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale și minime cunoștințe de marketing online, care au început să coordoneze proiecte sau inițiative digitale, dar au nevoie de o bază și o structură solidă pentru a genera rezultate
Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.
Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar care lucrează în domeniu și au nevoie de un training structurat, responsabili de cont sau manageri din agenții de publicitate și marketing.
LEAD TUTOR

Red Barrington

Cât durează?
12-15 luni/450 ore
Cursuri complementare
Cursul este alcătuit din 3 module:
Marketing aplicat – obligatoriu
Cursul Marketing aplicat sprijină participanții să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează.
Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă.
Planificarea campaniilor – obligatoriu
Cursul acreditat Planificarea campaniilor oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de succes, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.
Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare.
Tehnici de marketing digital – obligatoriu
Cum exploatați dinamica mediului digital pentru rezultate de business? În programul certificat internațional Tehnici de marketing digital, veți dobândi abilități pentru a explora provocările și oportunitățile din mediul digital, dar și pentru a vă îmbunătăți performanța.
Descărcați broșura de prezentare aici!
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Planificarea campaniilor
2023
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 noiembrie 2023, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 noiembrie 2023, orele 20:30-22:30, ora României;
Tehnici de Marketing Digital
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 22 ianuarie 2024, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 22 ianuarie 2024, orele 20:30-22:30, ora României;
Marketing aplicat
2024
Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30.
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30.
Workshop recapitulare: 22 iunie 2024, orele 11:30-14:30, ora României;
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Consultați orarul complet aici
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
1300£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
1900£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 150£ + TVA/modul și taxa de supraveghere examen online 45£ + TVA (doar pentru modulul Marketing aplicat). Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.