Unicul curs acreditat internațional
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Certificatul Profesional în Marketing Digital vă ajută să vă creați sau dezvoltați o bază solidă și completă de cunoștințe de teorie și practică de marketing digital.
Cursul este flexibil, alcătuit din 4 module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional:
– un modul obligatoriu: Marketing Impact
– 3 module elective din 6 variante posibile: Planificarea campaniilor integrate, Marketing responsabil, Marketing prin conținut, Optimizare pe motoarele de căutare, Tehnologie de marketing sau Social media.
Finalizarea cu succes a întregului program echipează participanții cu toate cunoștințele, instrumentele și deprinderile necesare pentru a putea să coordoneze proiecte și campanii la nivel tactic și operațional.


Cui se adresează?
Certificatul Profesional în Marketing Digital se adresează profesioniștilor fără pregătire teoretică în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale și minime cunoștințe de marketing online, care au început să coordoneze proiecte sau inițiative digitale, dar au nevoie de o bază și o structură solidă pentru a genera rezultate
Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.
Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar care lucrează în domeniu și au nevoie de un training structurat, responsabili de cont sau manageri din agenții de publicitate și marketing.
LEAD TUTOR

Red Barrington

Cât durează?
12-15 luni/450 ore
Cursuri complementare
Cursul este alcătuit din 4 module:
Marketing Impact – obligatoriu
Modulul asigură aprofundarea conceptelor cheie legate de marketing şi aplicarea lor în organizaţii. Se concentrează pe trei mari componente: înţelegerea rolului marketingului, al doilea rând, abilitatea de a scrie un plan de marketing şi execuţia şi măsurarea activităţii de marketing.
3 module elective din 6 variante posibile :
Planficarea campaniilor integrate
Crearea planificarea și monitorizarea eficacității campaniilor integrate este o arie de focus pentru orice practician de marketing. Este un modul în care se pune accent pe înțelegrea schimbării accelerate a mediul de marketing și a rolului în are și conținutul în acest nou peisaj.
Marketing responsabil
Marketingul responsabil este tot mai important, pe măsură ce provocăprile legate de societate, mediu, sustenaiblitate și incluziune sunt tot mai mari. Practicienii de marketing au nevoie să înțeleagă și să asigure practici responsabile pentru activitățile din companiile în care lucrează.
Marketing prin conținut
Conținutul are un rol crucial în livrarea eficientă a campaniilor de marketing. Este un modul care dezvoltă competențe pentru a crea conținut care să susțină obiectivele de marketing în formate diverse care să poată fi folosite în campanii care să susțină traseele de achiziție ale clienților.
Optimizarea pe motoarele de căutare
Optimizarea pe motoarele de căutare este vitală pentru a susține campaniile de promovare plătite. Modulul sprijină cursanții să înțeleagă factorii critici de succes pentru a implementa campanii de succes, optimizând prezența pe motoarele de căutare.
Tehnologie de marketing
Tehnologia de marketing- denumită generic “Martech” este esențială pentru a facilita succesul activităților de marketing și include și soluții de inteligență artificială. Tehnologia poate fi folosită pe tot parcursul implementării inițitativelor de marketing pentru a susține campaniile plătite, activitățile de social media, pentru a susține crearea de relații pe termen lung cu clienții și pentru a avea acces la date și statistici care să permită recomandări de optimizare a activităților de marketing
Social Media Marketing
Activitățile de social media au devenit o componentă importantă pentru o comunicare de succes cu clienții actuali și potențiali. Modulul sprijină cursanții să creeze, s[ implementeze și să monitorizeze planuri de social media, adaptate specificului și nevoilor organizațiilor în care lucrează.
Finalizarea cu succes a întregului program, după patru module promovare prin examen echipează participanții cu toate cunoștințele, instrumentele și deprinderile necesare pentru a putea să coordoneze proiecte și campanii la nivel tactic și operațional.
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Ruta 1
Martie ‘25 – Marketing prin conținut, Social Media Marketing, Optimizarea pe motoarele de căutare sau Tehnologie de marketing. Interactive virtual afternoons sau evenings din 17 martie până pe 21 aprilie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Mai ‘25 – Marketing prin conținut, Social Media Marketing, Optimizarea pe motoarele de căutare sau Tehnologie de marketing. Interactive virtual afternoons sau evenings din 12 mai până pe 16 iunie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Septembrie ‘25 – Marketing Impact. Interactive virtual afternoons sau evenings, una/saptamana, 8 saptamani, 7 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Ianuarie ‘26 – Marketing responsabil sau Planficarea campaniilor integrate. Interactive virtual afternoons sau evenings, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Ruta 2
Martie ‘25 – Planficarea campaniilor integrate. Interactive virtual afternoons sau evenings din 17 martie până pe 21 aprilie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Mai ‘25 – Marketing prin conținut, Social Media Marketing, Optimizarea pe motoarele de căutare sau Tehnologie de marketing. Interactive virtual afternoons sau evenings din 12 mai până pe 16 iunie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Septembrie ‘25 – Marketing Impact. Interactive virtual afternoons sau evenings, una/saptamana, 8 saptamani, 7 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Ianuarie ‘26 – Marketing responsabil. Interactive virtual afternoons sau evenings, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de recapitulare.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
DISTANCE LEARNING, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing
£696+TVA/Marketing Impact ( 20 credite pe modul)
£348+TVA/pentru fiecare modul electiv.
£1740+TVA/taxa curs integral.
VIRTUAL LEARNING, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
+ 6-8 saptamani Virtual Learning (Afternoons or Evenings)
£1020+TVA/Marketing Impact
£510+TVA/pentru fiecare modul electiv.
£2550+VAT/taxa curs integral.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 130£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.