Unicul curs acreditat internațional
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Noul program certificat de Leadership în Marketing a fost creat pentru a dezvolta competenţele de marketing la cel mai înalt nivel şi a susţine managerii să acţioneze ca promotori activi ai schimbărilor importante din cadrul organizației. Acest program susţine creşterea profesională de la management de marketing, la cel de leadership.
Acest curs de marketing acreditat a fost conceput pentru a răspunde în egală măsură nevoilor de dezvoltare profesională individuală, dar şi schimbărilor în priorităţile de training de marketing ale companiilor. Studiile extinse ale Chartered Institute of Marketing (CIM) realizate pe diverse industrii, împreună cu angajatorii au identificat nevoia de a pregăti profesionişti de marketing seniori care să acţioneze ca lideri ai schimbării.

Cui se adresează?
Programul certificat de Leadership în Marketing este adaptat profesioniștilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină şi statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.
Profilul cursanților: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.
LEAD TUTOR

Jack Roberts

Cât durează?
12-15 luni/600 ore
Cursuri complementare
Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din două module obligatorii, care pot fi studiate individual, în orice ordine: Contemporary Challenges şi Leading Change şi unul electiv: Managing Business Growth sau Consultancy.
Contemporary Challenges
Programul de training Contemporary Challenges sprijină profesioniştii de marketing seniori să identifice factorii cheie care pot influenţa evoluţia viitoare a organizaţiei. Acest modul sprijină participanţii să evalueze impactul potenţial al provocărilor de marketing actuale şi să aplice instrumente şi tehnici avansate pentru a dezvolta strategii viabile de viitor.
Leading Change
Un rol cheie al managerilor de marketing şi al profesioniştilor seniori este să coordoneze şi să susţină schimbările în cadrul unei organizaţii. Acest modul sprijină cursanţii să facă faţă acestor provocări şi oferă o bază solidă pentru a crea noi direcţii în valorificarea potenţialului de schimbare şi inovaţie al organizaţiei. În plus, va dezvolta o înţelegere solidă asupra modului în care capabilităţile şi punctele tari ale organizaţiei pot fi dezvoltate pentru a construi şi susţine o poziţie clară în piaţă şi a genera schimbările necesare în interior.
Managing Business Growth
Creşterea şi dezvoltarea unei abordări creative, dar şi structurate de a identifica şi valorifica potenţialul şi oportunităţile existente într-o organizaţie este o abilitate vitală pentru profesioniştii de marketing avansaţi. Structura, cultura, ierarhia sau modul în care se iau deciziile pot sprijini sau bloca acest proces. Din acest motiv, cunoaşterea profundă a complexităţilor organizaţiei este vitală pentru facilitarea deciziilor la nivel strategic şi a valorificării oportunităţilor de marketing. Acest modul este construit pentru a oferi oamenilor de marketing o perspectivă mai largă asupra organizaţiilor, iar ulterior, instrumente pentru a se concentra pe aria specifică în care activează pentru a genera şi facilita adoptarea de soluţii.
Consultancy
Experienţa acumulată de senorii de marketing în diverse organizaţii şi contexte îi poate sprijini să treacă în zona consultanţei de marketing, fie în companii specializate, fie pe cont propriu.
Descărcați broșura de prezentare aici!
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2024
Managing Business Growth/Consultancy
Marketing Leadership Gateway: 27-28 ianuarie și 3-4 februarie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Cursuri interactive virtuale: 17, 18, 24, 25 februarie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Workshop: 27 aprilie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Leading Change
2024
Marketing Leadership Gateway: 18-19 mai și 1-2 iunie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Cursuri interactive virtuale: 22-23 iunie și 29-30 iunie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Workshop: 14 septembrie 2024, de la 11:30 la 14.30, ora României.
Contemporary Challenges
2024
Marketing Leadership Gateway: septembrie-octombrie, 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Cursuri interactive virtuale: octombrie 2024, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Workshop: ianuarie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 mai. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 septembrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 ianuarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Consultați orarul complet aici
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
4500 £ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 290£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.