Unicul curs acreditat internațional
Cel mai nou training de marketing strategic cu integrare digitală!
Cum vă ajută?
Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină participanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.
Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.
Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.

Cui se adresează?
Modulul Marketing și strategie digitală se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate și să își crească sursele de avantaj competitiv printr-o abordare integrată a canalelor digitale și tradiționale de marketing.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.
Profilul cursanților: Manageri, experți și coordonatori marketing. Profesioniști cu experiență de peste 4-5 ani în marketing și comunicare, dar fără o pregătire academică în domeniu.
Cursul este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR

Sue Ollerhead

Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2023
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 noiembrie 2023, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 noiembrie 2023, orele 20:30-22:30, ora României;
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing!
Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing Digital!
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
700£ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.