Unicul curs acreditat internațional
Curs certificat de planificare de marketing
Cum vă ajută?
Planificarea strategică este o competență fundamentală pentru managerii de marketing care îi sprijină să ia decizii informate, să optimizeze resurse și să conducă organizația către obiectivele și ambițiile sale, într-un mediu dinamic și competitiv.
Planul de marketing în sine aduce garanția că întregul departament lucrează pentru aceleași obiective, clarifică și ghidează toate activitățile tactice și de suport și dă o direcție clară pentru toate eforturile de marketing.
Cursul echipează participanții cu instrumente și cunoștințe avansate de planificare strategică și îi pune în situația de a dezvolta un plan de marketing complet, adaptând modelele existente sau învățate într-o formulă robustă care să transforme în realitate și rezultate strategia companiei.
Trainingul va furniza participanților o înțelegere și practică avansată în realizarea de audituri de marketing, analiză de piață, trenduri și insight-uri pentru a putea alege și decide în legătură cu opțiunile strategice potrivite, incluzând segmentare, targetare și poziționare.
Pe parcursul programului participanții vor dezvolta planuri bazate pe date și insight-uri care să răspundă obiectivelor organizațiilor și să recomande îmbunătățiri pe baza evaluării unor metrice și indicatori de performanță pe care îi aplică pe parcursul trainingului. Vor putea să dezvolte planuri de marketing digital, planificare de brand și comunicare și să le integreze pentru a susține obiective generale de marketing.

Cui se adresează?
Modulul Marketing și strategie digitală/ Strategy and Planning se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate și să își crească sursele de avantaj competitiv printr-o abordare integrată a canalelor digitale și tradiționale de marketing.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.
Profilul cursanților: Manageri, experți și coordonatori marketing. Profesioniști cu experiență de peste 4-5 ani în marketing și comunicare, dar fără o pregătire academică în domeniu.
Cursul este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noul program avansat de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR

Sue Ollerhead

Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2025
Virtual Afternoons: 10 sesiuni interactive săptămânale între 14 iulie și 8 septembrie 2025, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 10 sesiuni interactive săptămânale între 14 iulie și 8 septembrie 2025, începând din 14 iulie 2025, orele 20:30-22:30, ora României;
Marketing Gateway- 8, 9, 10 iulie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
720£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
1104£ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 165£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.