Unicul curs acreditat internațional

Cel mai nou training de marketing strategic cu integrare digitală!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină participanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.

Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.

Cui se adresează?

Modulul Marketing și strategie digitală se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate și să își crească sursele de avantaj competitiv printr-o abordare integrată a canalelor digitale și tradiționale de marketing.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: Manageri, experți  și coordonatori marketing. Profesioniști cu experiență de peste 4-5 ani în marketing și comunicare, dar fără o pregătire academică în domeniu.

Cursul  este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

 

LEAD TUTOR

Sue Ollerhead

Sue Ollerhead

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Analiza contextului

Să înțeleagă cum să analizeze mediul organizațional intern și extern;

Să interpreteze informații și insight-uri relevante pe care să le recomande persoanelor de decizie din companie, responsabile de strategia de marketing.

Planificare

Să stabilească obiective și strategii de marketing pentru atingerea obiectivelor organizaționale;

Să dezvolte un plan de marketing strategic și un mix de marketing care să sprijine atingerea obiectivelor.

Implementare și monitorizare

Să definească resursele necesare pentru realizarea planului de marketing strategic;

Să aplice rezultatele monitorizării și măsurării și să adapteze planul de marketing pentru o îmbunătățire continuă.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Mediul digital în schimbare

Sesiunea 2 – Realizarea unui audit de marketing digital

Sesiunea 3 – Dezvoltarea obiectivelor și a strategiei digitalale

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (1)

Sesiunea 5 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (2)

Sesiunea 6 – Realizarea unui plan de acțiune digitală

Sesiunea 7 – Monitorizarea și măsurarea planurilor de marketing digital

Sesiunea 8 – Testarea și optimizarea strategiilor de marketing digital.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente de analiză a mediului intern și extern, a activităților curente online și offline, a obstacolelor în dezvoltarea surselor de avantaj competitiv, a elementelor disruptive ale mediului digital;
  • Metode de analiză a  comportamentului consumatorului și a comportamentului digital, identitate și personas;

  • Tehnici de audit și analiză a culturii organizaționale, stiluri de leadership și management;
  • Instrumente digitale și de analiză a performanței brandurilor;
  • Metode de research pentru auditul online și mediului de marketing offline, planului și strategiei de marketing; tehnici de obținere a informațiilor și insight-urilor din mediul intern și extern.

Programul de training permite participanților să obțină o abordare tradițională și de strategie digitală asupra planului de marketing, prin integrarea strategiei digitale, modelelor, contextelor și tehnicilor folosite pentru atingerea avantajelor competitive. Cursanții vor putea să:

  • Recunoască importanța analizei diferitelor contexte și situații și să utilizeze anumite tehnici pentru a evalua mediul intern și extern care permit luarea deciziilor eficiente;
  • Aplice toate etapele în cadrul procesului de planificare de marketing, de la audit, până la luarea deciziilor strategice și implementarea planului, pe canalele digitale și tradiționale;
  • Gestioneze resursele și să folosească tehnici de monitorizare și măsurare care permit atingerea obiectivelor strategice.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 16 septembrie 2024, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 6 septembrie 2024, orele 20:30-22:30, ora României;

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing!

Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing Digital!

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

700£ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Strategia digitală, un “must have”. Noi, oamenii din marketing, avem nevoie de  resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de strategie digitală”. 

Sarbrina Mitu, Marketing Expert, SAP Romania
VEZI MAI MULTE