Unicul curs acreditat internațional

Faceţi primul pas către un program de leadership în marketing!

Cum vă ajută?

Experienţa acumulată de senorii de marketing în diverse organizaţii şi contexte îi poate sprijini să treacă în zona consultanţei de marketing, fie în companii specializate, fie pe cont propriu.

Cui se adresează?

Programul de training acreditat avansat Consultancy se adresează  consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină și statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din  companii de consultanță sau servicii.

Profilul cursanţilor: manageri de marketing la cel mai înalt nivel, consultanţi.

Programul de training Consultancy este un modul de bază ce face parte din Programul de Leadership în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/200 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții putea să:

Construirea  și dezvoltarea relațiilor cu clienții

Evalueze critic componentele unei propuneri de consultanță sustenabile și clar definite;
Îşi dezvolte brandul personal.

Evaluarea ariei potențiale de servicii

Identifice şi să evalueze critic factorii care influențează în mod negativ business-ul unui client;
Evalueze cum se poate  facilita schimbarea în cadrul organizației clientului, ca răspuns la problemele cu care aceasta se confruntă.

Livrarea de rezultate către clienți

Evalueze critic cum să dezvolte și să implementeze soluția agreată cu clientul;
Proiecteze sisteme, procese și proceduri pentru implementarea soluției agreate.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 –  Construirea unei propuneri de consultanță

Sesiunea 2  – Dezvoltarea de soft skills pentru relațiile cu clienții

Sesiunea 3   –  Susținerea unui business case pentru schimbare

Sesiunea 4  –   Dezvoltarea de soluții eficiente

Sesiunea 5  –   Crearea unui business case

Sesiunea 6  –   Dezvoltarea unui plan de proiect

Sesiunea 7  –   Controlul și finalizarea proiectului.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente de management de proiect;

  • Instrumente de segmentare, targetare și poziționare;

  • Instrumente de analiză și cartografiere a nevoilor clienților;

La finalul acestui program, participanţii vor fi echipaţi cu:

  • Informaţii şi resurse pentru a identifica și răspunde nevoilor de business ale clienților.

  • Instrumente, tehnici  şi exemple pentru a livra cu succes proiecte de consultanță.

  • Competenţe pentru a susţine  transformările de care au nevoie organizaţiile.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Consultancy

2025

Marketing Leadership Gateway: 25-26 ianuarie și 1-2 februarie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Cursuri interactive virtuale: 15, 16, 22, 23 februarie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Workshop: 26 aprilie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

1500£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 290£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Andreea Coca

„Cursul  este făcut pentru toţi cei care vor să navigheze cu succes în lumea de business de azi, cataliştii interni şi exteri ai schimbărilor şi care contribuie la transformările companiilor din zilele noastre.”

Andreea Coca, Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, trainer Institutul de Marketing
VEZI MAI MULTE