De ce să urmați un curs de marketing digital acreditat ?

De ce cursuri certificate de marketing digital?

Nevoile de training în marketing on-line şi digital sunt multe şi vaste. Un program de training de marketing certificat asigură timpul, teoria, instrumentele şi contextul necesare pentru a obţine rezultate mai bune ca profesionist de marketing prin canalele digitale, fie la nivel tactic, fie la nivel strategic.

Fiecare curs certificat cuprinde un program teoretic de aproximativ 4 -6 luni de studiu, care asigură însuşirea noţiunilor şi instrumentelor de bază: analiză, audit, implementare, monitorizare şi evaluare.  Ulterior, participanţii aplică ceea ce învaţă într-o lucrare care rezolvă probleme din organizaţia în care lucrează. Ariile de specializare sunt multe şi diverse, de la  tehnici de marketing digital la optimizare digitală.

Cursurile acreditate de lungă durată cuprind trei module, în aşa fel în să ofere un program de studiu complet.

Curs acreditat EXPERIENȚĂ DIGITALĂ

Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților.

Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților,  respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business.

Curs acreditat MARKETING ȘI STRATEGIE DIGITALĂ

Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.  Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale.

Curs acreditat OPTIMIZARE  DIGITALĂ

Cursul acreditat Optimizare digitală vă ajută să îmbunătățiți eficiența investițiilor în mediile digitale propunând metode relevante de analiză și măsurare a acestora.

Curs acreditat  TEHNICI DE MARKETING DIGITAL

În programul certificat internațional Tehnici de marketing digital, veți dobândi abilități pentru a explora provocările și oportunitățile din mediul digital, dar și pentru a vă îmbunătăți performanța.

Ce spun absolvenții cursurilor de la Institutul de Marketing?

Nona Beicu Broșiu,
Brand PR Manager, ING

„Pot spune că cele două module pe care le-am finalizat deja, cel de Marketing & Digital Strategy și Innovation in Marketing, mi-au impulsionat și mai tare preocuparea pentru planificarea strategică și evaluarea obiectivelor. Am găsit răspunsuri la întrebări pe care le aveam de ceva vreme, am testat mai multe mecanisme noi, am dezvoltat soluții mai curajoase. Toată experiența de până acum cu acest program de training m-a ajutat să văd totul într-o perspectivă nouă, una și mai orientată spre eficiență și spre ceea ce contează cu adevărat. ”

Citeste interviul complet

Vlad Vlădescu,
Marketing Manager, PepsiCo

„Un exemplu pozitiv în acest sens, pentru mine, a fost cursul CIM – „Driving Digital Experience”, pe care am dorit să îl urmez pentru că Digital Marketing este un domeniu mereu în schimbare, unde învățarea nu poate înceta niciodată și pentru că primisem recomandări de la apropiați în acest sens.”

Citeste interviul complet

Laurențiu Faur,
Marketing Manager, Panasonic

„Componenta de învățare are strânsă legătură cu dorința ta de a te menține la curent cu cele mai noi trenduri din piață, iar profesionalizarea înseamnă obținerea unei recunoașteri externe în ceea ce privește cunoștințele tale. În cazul meu, aceasta profesionalizare se traduce în studiul pentru obținerea unei certificări CIM.”

Citeste interviul complet

Roxana Oana Bucerzan,
Supervisor Marketing Office, BCR

În ceea ce privește programul de certificare CIM în strategie digitală, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune că a fost o perioadă frumoasă pentru că m-am bucurat din plin de informația pusă la dispoziție în platformă, care este foarte bine organizată și structurată, de bibliografia valoroasă și de un tutore care m-a provocat permanent cu întrebări pe marginea lucrării astfel încât am putut scoate ce a fost mai bun din tema dată. Cursul blended a inclus și workshopuri cu Red Barrington și Oana Sav, fiind o oportunitate excelentă de a interacționa pe marginea cursurilor și lucrării practice.

Citeste interviul complet
Ana Dobre

Ana Dobre,
Support Engineering Manager, Microsoft

„Participarea la sesiunile de curs mi-a crescut nivelul de încredere în ceea ce fac și în ceea ce știu și, în același timp, mi-a deschis mintea spre identificarea unor oportunități de îmbunătățire, pe care pot să le implementez la job.”

Citeste interviul complet

Doru Orășelu,
Group Product Manager, Vodafone

„Cred că CIM oferă în acest moment poate cel mai titrat program de pregătire în marketing la nivel european, atât ca informație, cât și ca model de pregătire și examinare.”

Citeste interviul complet

Simona Iliescu,
Global Project Manager, Lego

„Abordarea integrată ce merge adânc în miezul problemei, actualitatea informației (de ex.: automatizări de marketing, new digital emerging trendsbig data), accentul pe partea practică (prin exemple de “best practices” ale brandurilor de succes, dar și prin procesul de evaluare) sunt principalele atuuri ale acestui program de training.”

Citeste interviul complet
Cristina Serban

Cristina Șerban,
Product Marketing Manager, Bitdefender

„Titulatura de Chartered Marketer este cea mai înaltă distincție acordată de Chartered Institute of Marketing unui profesionist în domeniu. Pentru mine reprezintă încununarea unor ani de experiență și pregătire profesională.”

Citeste interviul complet

Andra Mura,
Regional Brand Manager South-Central Europe, Mondelēz International

„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”

Citeste interviul complet