De ce să urmați un curs deschis de scurtă durată?
Probleme mari şi întrebări lungi rezolvate în cursuri scurte! Cursurile de marketing deschise de scurtă durată acoperă nevoi punctuale de training de marketing, de la strategie de marketing sau de brand, la training intensiv de marketing digital sau customer experience.
Într-un curs de scurtă durată aveți posibilitatea să:
- Acoperiţi rapid elementele cheie dintr-o arie de training cu un curs sau workshop punctual.
- Învăţaţi de la un profesionist ce nu puteţi învăţa singur: exemple, studii de caz.
- Schimbaţi idei şi experienţă cu practicieni din alte industrii şi domenii.
Cursul de marketing aplicat este foarte util celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie, dar și tuturor celor care lucrează în agenții de publicitate sau marketing digital și au nevoie să înțețeagă mai bine prioritățile și obiectivele clienților.
Trainingul este conceput pentru a apropia perspectivele profesionistilor din marketing si vanzari pentru a-i face să aibă rezultate mai bune și a-i soate din scenariul în care dau vina unii pe altii pentru esec.
Un curs intensiv care sprijină organizaţiile să rămână competive în această perioadă dificilă şi să dezvolte strategii optime, integrând cananele digitale și nondigitale.
Cursul se adresează tuturor practicienilor de marketing implicați în proiecte de creare de valoare prin inovație în organizațiile în care lucrează, managerilor de produs sau managerilor de companii care doresc să accelereze procesele de inovație din companiile lor.
Un training dezvoltat pentru a sprijini echipele de manageri de produs să își crească performanța în dezvoltarea de produse inovative, centrate pe client.
Trainingul are la bază un un proces de simbioză între AND-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile” unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. Participanții vor învăța concepte, structuri și procese, întelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.
Acest curs vă va permite să vă planifcați campanii digitale eficiente prin exemple și studii de caz.
Programul Marketing Gateway asigură celor care vor să intre în domeniul marketingului, suportul teoretic necesar pentru o viitoare certificare internațională în marketing. Este un curs intensiv de trei zile, care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing.
Ce spun absolvenții cursurilor de la Institutul de Marketing?

Nona Beicu Broșiu,
Brand PR Manager, ING
„Pot spune că cele două module pe care le-am finalizat deja, cel de Marketing & Digital Strategy și Innovation in Marketing, mi-au impulsionat și mai tare preocuparea pentru planificarea strategică și evaluarea obiectivelor. Am găsit răspunsuri la întrebări pe care le aveam de ceva vreme, am testat mai multe mecanisme noi, am dezvoltat soluții mai curajoase. Toată experiența de până acum cu acest program de training m-a ajutat să văd totul într-o perspectivă nouă, una și mai orientată spre eficiență și spre ceea ce contează cu adevărat. ”

Vlad Vlădescu,
Marketing Manager, PepsiCo
„Un exemplu pozitiv în acest sens, pentru mine, a fost cursul CIM – „Driving Digital Experience”, pe care am dorit să îl urmez pentru că Digital Marketing este un domeniu mereu în schimbare, unde învățarea nu poate înceta niciodată și pentru că primisem recomandări de la apropiați în acest sens.”

Laurențiu Faur,
Marketing Manager, Panasonic
„Componenta de învățare are strânsă legătură cu dorința ta de a te menține la curent cu cele mai noi trenduri din piață, iar profesionalizarea înseamnă obținerea unei recunoașteri externe în ceea ce privește cunoștințele tale. În cazul meu, aceasta profesionalizare se traduce în studiul pentru obținerea unei certificări CIM.”
Roxana Oana Bucerzan,
Supervisor Marketing Office, BCR
În ceea ce privește programul de certificare CIM în strategie digitală, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune că a fost o perioadă frumoasă pentru că m-am bucurat din plin de informația pusă la dispoziție în platformă, care este foarte bine organizată și structurată, de bibliografia valoroasă și de un tutore care m-a provocat permanent cu întrebări pe marginea lucrării astfel încât am putut scoate ce a fost mai bun din tema dată. Cursul blended a inclus și workshopuri cu Red Barrington și Oana Sav, fiind o oportunitate excelentă de a interacționa pe marginea cursurilor și lucrării practice.

Simona Iliescu,
Global Project Manager, Lego
„Abordarea integrată ce merge adânc în miezul problemei, actualitatea informației (de ex.: automatizări de marketing, new digital emerging trends, big data), accentul pe partea practică (prin exemple de “best practices” ale brandurilor de succes, dar și prin procesul de evaluare) sunt principalele atuuri ale acestui program de training.”
Andra Mura,
Regional Brand Manager South-Central Europe, Mondelēz International
„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”