Unicul curs acreditat internațional

Faceţi primul pas către un program de leadership în marketing!

Cum vă ajută?

Creșterea este o preocupare de business centrală în orice organizație. O abordare creativă, dar şi structurată de a identifica şi valorifica potențialul şi oportunităţile existente într-o organizaţie este o abilitate vitală pentru profesioniştii de marketing avansaţi.

Structura, cultura, ierarhia sau modul în care se iau deciziile pot sprijini sau bloca acest proces. Din acest motiv, cunoaşterea profundă a complexităților întregii organizaţii este vitală pentru facilitarea deciziilor la nivel strategic și  valorificărea tuturor  oportunităţilor de marketing.

Modulul Managing Business Growth este construit pentru a oferi oamenilor de marketing o perspectivă mai largă asupra organizaţiilor, iar ulterior, instrumente pentru a se concentra pe aria specifică în care activează pentru a genera şi facilita adoptarea de soluţii și  a valorifica la timp toate oportunitățile de creștere.

Cui se adresează?

Programul de certificare Managing Business Growth se adresează profesioniștilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină și statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din zone cum ar fi:

Industrii: servicii financiare, tehnologie, consultanță. FMCG, sănătate.

Profilul cursanţilor: directori de marketing, manageri de marketing la cel mai înalt nivel, consultanţi.

Programul de training Managing Business Growth este un modul de bază ce face parte din Programul de Leadership în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/200 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

Dinamica creșterii business-ului

Să  evalueze critic  dinamica pieței și a vectorilor importanți care influențează business-ul unei organizații;
Să înțeleagă dinamica clienților relevanți pentru organizație și industria în care activează.

Stabilirea  direcției de creștere

Să recomande modalități prin care pot fi dezvoltate competențe  organizaționale pentru atingerea obiectivelor de viitor.
Să evaluareze critic modul în care caracteristicile organizaționale influențează poziționarea pe piață a produselor sau a serviciilor organizației

Construirea de relaţii

Să evalueze critic care dintre segmentele de stakeholderi ocupă un rol crucial pentru viitorul succes al organizației;
Să înțeleagă cum să folosească parteneriatele strategice pentru a exploata la maximum succesul organizației.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 –  Dezvoltarea strategiei

Sesiunea 2  – Competențe analitice

Sesiunea 3   – Auditul mediului extern

Sesiunea 4  – Auditul mediului intern

Sesiunea 5  – Evaluarea implicațiilor strategice

Sesiunea 6  – Strategii și aplicarea lor

Sesiunea 7  – Alegerea și justificarea strategiilor

Sesiunea 8  – Managementul și guvernanța datelor

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente şi matrici pentru audit intern şi extern;

  • Analize de tip ERBV (extended resource based view);

  • Integrarea datelor de audit în matricea TOWS;

  • Analize de risc şi de impact;

  • Lanţul valoric;

  • Analize de tip VRIN;

  • Balanced Scorecard;

  • Triple bottom line.

La finalul acestui program, participanţii vor fi echipaţi cu:

  • Cele mai relevante instrumente de audit și analiză critică a provocărilor mediului de business contemporan.

  • Abilitatea de a evalua echilibrat şi de a răspunde strategic acestor provocări.

  • Competenţe pentru a dezvolta recomandări strategice viabile pentru transformările de care au nevoie organizaţiile.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Cursuri interactive virtuale: 20 ianuarie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

1500£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 290£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Andreea Coca

„Cursul  este făcut pentru toţi cei care vor să navigheze cu succes în lumea de business de azi, cataliştii interni şi exteri ai schimbărilor şi care contribuie la transformările companiilor din zilele noastre.”

Andreea Coca, Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, trainer Institutul de Marketing
VEZI MAI MULTE