Unicul curs acreditat internațional
Faceţi primul pas către un program de leadership în marketing!
Cum vă ajută?
Creșterea este o preocupare de business centrală în orice organizație. O abordăre creativă, dar şi structurată de a identifica şi valorifica potențialul şi oportunităţile existente într-o organizaţie este o abilitate vitală pentru profesioniştii de marketing avansaţi.
Structura, cultura, ierarhia sau modul în care se iau deciziile pot sprijini sau bloca acest proces. Din acest motiv, cunoaşterea profundă a complexităților întregii organizaţii este vitală pentru facilitarea deciziilor la nivel strategic și valorificărea tuturor oportunităţilor de marketing.
Modulul Managing Business Growth este construit pentru a oferi oamenilor de marketing o perspectivă mai largă asupra organizaţiilor, iar ulterior, instrumente pentru a se concentra pe aria specifică în care activează pentru a genera şi facilita adoptarea de soluţii.

Cui se adresează?
Programul de certificare Managing Business Growth se adresează profesioniștilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină și statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din zone cum ar fi:
Industrii: servicii financiare, tehnologie, consultanță. FMCG, sănătate.
Profilul cursanţilor: directori de marketing, manageri de marketing la cel mai înalt nivel, consultanţi.
Programul de training Managing Business Growth este un modul de bază ce face parte din Programul de Leadership în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR

Jack Roberts

Cât durează?
4-6 luni/200 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Cursuri interactive virtuale Managing Business Growth: 20, 27 februarie și 6 martie 2021. Termen limită de înscriere: 10 februarie
Marketing Leadership Gateway: 22, 23 mai și 5 și 6 iunie 2021.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Consultați orarul complet aici
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
1200£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 290£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.
Programați o discuție de consiliere!
Haideți să discutăm direct care sunt cele mai bune opțiuni de training pentru dumneavoastră!
Ce spun cursanţii?

„Cursul este făcut pentru toţi cei care vor să navigheze cu succes în lumea de business de azi, cataliştii interni şi exteri ai schimbărilor şi care contribuie la transformările companiilor din zilele noastre.”