Inspiraţi de tradiţie şi excelenţă
Peste 100 de ani de experienţă
Profitaţi de know how-ul unei organizaţii cu tradiţie şi cu o preocupare permanentă pentru anticiparea viitorului! Peste un secol de experienţă în dezvoltarea și reprezentarea profesiei în întreaga lume. Contribuţie dovedită în profesionalizarea breslei de marketing prin specializarea şi formarea continuă a zeci de mii de specialişti la nivel mondial.
CE NE FACE UNICI?
Acreditare internațională – singurul centru acreditat CIM
Instrumente aplicate – soluții actuale de creștere a organizațiilor
Planuri de dezvoltare profesională – parcursuri adaptate la nevoi individuale sau de echipă și la provocările contextului de business.
Istorie – Momente cheie
2011
Pentru toţi cei dornici să se perfecţioneze în marketing și mai ales pentru profesioniștii din domeniul marketingului și comunicării, Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions au creat Institutul de Marketing – centru de suport local pentru obținerea unei certificări în marketing, recunoscută la nivel internațional.
Site-ul dedicat oferă informaţii, resurse, consultanță și sprijin tuturor celor interesați de studiu și de recunoașterea internațională a competențelor.
2011
Lansarea cursurilor de marketing acreditate internaţional de către Chartered Institute of Marketing (CIM) în România, alături de Oxford College of Marketing. Pentru prima dată, cursanţii din România beneficiază de suport local de la cel mai puternic centru acreditat CIM la nivel global.
„Într-o perioadă în care ne confruntăm cu o explozie de diplome, care nu respectă standardele, facem un pas înainte, spre profesionalizare. Pe baza acestei diplome, studenții își vor găsi locuri de muncă în corporații din străinătate și din țară”.
2012
Se desfăşoară în Bucureşti primul curs de marketing Marketing Gateway al Oxford College of Marketing.
Este pentru prima dată când se oferă suport la zi prin cursuri deschise, pe lângă trainingul în platforma de studiu la distanţă.
Cursul este oferit şi celor care nu sunt înscrişi în programele de certificare internaţională, ajutându-i să îşi asigure o bază solidă de cunoştinţe de marketing în scurt timp, să obţină, de asemenea, un scor mai bun la testul de admitere și să aibă astfel posibilitatea de a începe o certificare la un nivel avansat.
2013
Se lansează primul curs de marketing online şi digital, Digital Gateway, cu structură anglo-saxonă şi materiale în limba engleză, precum şi exemple şi studii de caz de pe piaţa locală.
Cursul este deschis şi celor care nu urmează programe de training acreditate şi asigură rapid, structurat și concentrat, informațiile esențiale pentru a putea începe și coordona proiecte de marketing digital.
Digital Gateway permite celor interesaţi de o certificare internațională să avanseze rapid și cu costuri mai mici.
Pentru cei doresc să aprofundeze studiile urmând un program de training pe termen lung, taxa de participare se scade din taxa totală de curs.
2014
Se organizează primele cursuri practice de marketing online și tehnici de marketing digital.
Se lansează workshopurile şi intervenţiile de know how cu invitaţi care oferă instrumente practice, exemple şi ponturi din experienţa lor.
Conținutul include abordări variate de marketing din cele mai diverse tipuri de organizaţii, de la mari corporaţii la companii de tip antreprenorial sau organizaţii non profit, de la guerrilla marketing până la soluţii de analiză, audit şi monitorizare (Zelist, SEO Monitor), aplicaţii digitale, realitate augmentată (AR Works) sau beaconi (Zoniz), pentru specialişti în marketing strategic, manageri de marketing, comunicare sau cercetare de marketing.
2015
Primul curs practic de marketing prin Google cu Elena Dobre, unul dintre cei mai buni specialişti din România, cu experienţă atât în ţară cât şi în străinătate. Include în premieră cele mai utile şi intuitive instrumente pe care oamenii de marketing fără o pregătire specializată sau abilităţi tehnice să le poată folosi pentru creşterea eficienţei campaniilor de marketing online, a ponderii prezenţei lor digitale şi a ratelor de conversie.
Cursul construieşte un puzzle coerent al instrumentelor disponibile pentru promovarea online, un raport de dimensiune între investiție și rezultate şi îi sprijină pe participanţi să se concentreze pe principalii indicatori ce trebuie monitorizați.
2015
Eveniment special cu informaţii de suport pentru profesioniştii interesaţi de programe de training certificate internaţional oferite de către Dave Charlton de la Oxford College of Marketing care continuă seria serilor deschise în care Institutul de Marketing oferă gratuit suport şi detalii despre ce înseamnă un program de certificare internaţională. Serile deschise aduc periodic absolvenţii faţă în faţă cu potenţialii cursanţi pentru a discuta deschis despre tot ce presupune un curs de marketing certificat internaţional: avantaje, mod de studiu, dar şi investiţie de timp, disciplină şi rigoare, precum şi o perioadă în care învăţatul trebuie integrat în viaţa de familie şi combinat cu responsabilităţile de la serviciu.
2015
Lansarea programului în varianta blended learning, adică studiu la distanţă combinat cu training la zi în Bucureşti, alături de Tim Lane de la Oxford College of Marketing şi un workshop de marketing strategic.
Au participat directori, coordonatori și experți de marketing, brand manageri, precum și profesioniști implicați în livrarea performanței de marketing: directori de companii, responsabili de training și resurse umane.
Toți cei prezenți au avut ocazia de a face schimb de experiență și au dezbătut teme sau probleme cu care se confruntă în companiile în care lucrează.
2015
În 13 şi 14 iunie are loc primul weekend intensiv Mastering Metrics.
Istitutul de Marketing oferă primul training structurat şi certificat în măsurarea performanţei de marketing, susținut de Joe Shami de la Oxford College of Marketing, expert în vânzări și marketing.
Cursul oferă suport specialiștilor de marketing pentru a înțelege, printre altele, implicațiile financiare ale acțiunilor și rezultatelor de marketing, efectul investiților în comunicare în termeni de vânzări, profit sau cotă de piață, preocupări ale acționarilor etc
2016
Lansarea primului curs certificat de Customer Experience. Experiența oferită utilizatorilor este noua armă cu care companiile pot păstra profitabil clienți pe termen lung și, ca urmare, crește și nevoia de oameni specializați în domeniu. Specialiștii pregătiți în România la Institutul de Marketing vor avea o recunoaștere internațională ce poate fi un pașaport care să-i sprijine să lucreze în orice companie din lume. Primul weekend intensiv din acest program de certificare, ce studiază impactul cumulativ al tuturor interacțiunilor între companie și client, are loc la București, pe 29 și 30 octombrie, și este susținut de Debbie Pearson, lector al Oxford College of Marketing.
2017
Primul curs de competențe tehnice în marketing prin workshopul Excel pentru marketing susținut în luna noiembrie de Alina Stancu, trainer certificate ACCA și specialist în management financiar.
Cursul interactiv se adresează în special utilizatorilor Microsoft Excel de nivel mediu din marketing și vânzări.
Rezultatele vizează creșterea productivității activității de analiză a bazelor de date, eficientizarea procesului decizional de ansamblu și selecția de informații relevante în luarea deciziilor.
2018
Lansarea celui mai avansat program de training specializat în marketing digital: Diploma Profesională în Marketing Digital cu trei module dedicate: Digital Strategy, Mastering Digital Channels și Driving Digital Experience.
Este singurul program de training de marketing digital avansat acreditat și recunoscut internațional care oferă instrumentele necesare pentru a avea abordări strategice de succes în marketingul digital și vizează specializarea experienței digitale prin optimizarea tuturor canalelor de comunicare cu clienții. Programul asigură creșterea performanței profesionale la standarde internaționale.
2019
În ianuarie 2019 a avut loc prima întâlnire a comunitătii cursanților și absolvenților înscriși la programele de certificare internațională Chartered Institute of Marketing (CIM), organizată de Institutul de Marketing.
În cadrul evenimentului organizat la Palatul Noblesse, absolvenții certificărilor, o parte dintre ei deveniți Chartered Marketers, au împărtășit experiențele lor de-a lungul perioadei de studiu și au discutat cu noii cursanți despre cursurile intensive cu traineri locali și internaționali, precum și despre suportul pentru examene de certificare internațională.
2019
Suport în România pentru programul de Leadership în Marketing, cel mai avansat program de training de marketing al CIM (Chartered Institute of Marketing).
Programul a fost creat pentru a dezvolta competenţele de marketing la cel mai înalt nivel și susţine creşterea profesională de la management de marketing la cel de leadership, pregătind profesionişti de marketing seniori care să acţioneze ca lideri ai schimbării în cadrul organizației.
2019
Se lansează primul abonament de training de marketing pentru companii.
Institutul de Marketing oferă cursuri adaptate nevoilor companiilor atât pentru echipele de marketing, cât și pentru cei implicați în deciziile și activitățile de marketing: vânzări, HR, achiziții sau management.
Toate cursurile personalizate se concentrează pe exemple și soluții specifice industriei sau organizației.
2019
În ianuarie 2019 a avut loc prima întâlnire a comunitătii cursanților și absolvenților înscriși la programele de certificare internațională Chartered Institute of Marketing (CIM), organizată de Institutul de Marketing.
În cadrul evenimentului organizat la Palatul Noblesse, absolvenții certificărilor, o parte dintre ei deveniți Chartered Marketers, au împărtășit experiențele lor de-a lungul perioadei de studiu și au discutat cu noii cursanți despre cursurile intensive cu traineri locali și internaționali, precum și despre suportul pentru examene de certificare internațională.
2019
Pe 13 mai, primul eveniment interactiv de comunitate #practical insights organizat 100% online. Și debutul unei noi serii de peer2peer learning pe modelul de planificare SOSTAC® al celebrului PR Smith: situație, obiective, strategie, tactici, acțiuni, control. Cu participarea a trei cursanți CIM: Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing la Metro (La Doi Paşi), Ina Bădărău, PR Manager la MedLife, Nadia Pietreanu, Director Strategic Sales Development, Marketing and Communication la UNIQUA Asigurări, şi Cristina Şerban, Product Marketing Manager la Bitdefender.
2020
Pe 1-2 octombrie și 8-9 octombrie a avut loc primul masterclass-eveniment de strategie digitală, organizat de Institutul de Marketing și PR Smith, renumit practician în marketing, speaker, scriitor, consultant și autorul celebrului model de marketing SOSTAC®, Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Actions, Control, votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM).
Un training intensiv care sprijină organizaţiile să rămână competive în această perioadă dificilă şi să dezvolte strategii optime, integrând cananele digitale și nondigitale.
2020
Pe 7 noiembrie debutează primul și singurul curs intensiv de inovatie desfășurat interactiv, online, dedicat exclusiv specialiștilor din România, organizat de Institutul de Marketing și accesibil unui număr limitat de 15 de participanți.
Cursul este parte dintr-un programul certificat avansat care include module de marketing, strategie și experiență digitală, management de brand și resurse și continuă cu o serie de cursuri intensive și webinare de-a lungul a opt săptămâni. Cursul sprijină participanții să includă inovația în toate funcțiile și procesele de marketing, să identifice oportunitățile de a genera profit și să creeze un plan robust de management al proiectelor de inovație în companii.
2020
10 noiembrie – lansarea primului curs local de product management care să vină în sprijinul companiilor confruntate cu nevoia de a-și ajusta rapid produsele și serviciile la noul context. O abordare interdisciplinară și instrumente variate de la design thinking la agile marketing.
Cursul de managementul produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.
2021
10 ani de training de marketing pentru profesioniștii de marketing din România;
Certificări internaționale prin parteneri de training recunoscuți global: Chartered Institute of Marketing (CIM), Oxford College of Marketing;
Consultanți și colaboratori de renume internațional;
Cel mai bogat portofoliu de cursuri, workshop-uri și programe specializate;
Peste 2500 de absolvenți de cursuri;
Peste 800 studenți înscriși la cursuri de marketing certificate;
Peste 20 module de training certificat internațional;
Singurul centru acreditat internațional cu activitate neîntreruptă vreme de 10 ani în România;
Peste 100 de ani de tradiție internațională prin CIM.