Unicul curs acreditat internațional

Alăturați-vă primilor specialiști certificați în experiență digitală

Cum vă ajută?

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților. 

Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților,  respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business. 

Modulul dezvoltă competențele și cunoștințele necesare pentru a face posibile deciziile strategice legate de managementul canalelor digitale,  înțelegând traseele de achiziție sau de navigare ale clienților și experiența pe care aceștia și-o doresc. 

Curs acreditat Experiență digitală

Cui se adresează?

Programul de certificare Experiență digitală  se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate în managementul integrat al experienţei digitale şi să se perfecţioneze într-un program de training certificat internaţional. 

Cursanții vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.

Cursul este un modul de bază ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Red Barrington

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

Selectarea canalelor digitale și insight-uri despre clienți

Evaluarea opțiunilor strategice pentru selectarea canalelor digitale (15%);

Înțelegerea informațiilor relevante despre clienții din mediul digital(15%);

Managementul canalelor digitale

Înțelegerea modului în care canalele digitale sunt gestionate eficient în practică (15%);

Definirea cerințelor pentru respecarea cerințelor legale  în campaniile digitale (15%);

Experiența digitală a clienților

Înțelegerea traseelor de achiziție și retenție a clienților  (customer journeys) (20%);

Dezvoltarea  de planuri de îmbunătățire a experienței utilizatorillor (20%).

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Session 1 – Digital Channel Selection

Session 2 – Developing Digital Customer Insights

Session 3 – Digital Media Channels in Practice (1)

Session 4 – Digital Media Channels in Practice (2)

Session 5 – Channel Compliance

Session 6 – Mapping The Customer Journey

Session 7 – Appraising the Customer Journey & User Experience

Session 8 – Creating A Plan To Improve Digital Customer Experience

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente și soluții de audit al experienței digitale, ale maturității și culturii digitale ( Readiness, Essentials, Performance, Digital Culture Framework);

  • Instrumente de testare și obținere de feedback de la clienți;

  • Instrumente de automatizare de marketing și identificarea de triggere pentru acțiuni/interacțiuni relevante cu clienții;

  • Soluții de audit al conversiilor;

  • Dezvoltarea de customer personas; instrumente de user experience;

  • Realizarea de planuri de optimizare a calității interacțiunilor sau conversiilor. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților si auditul conversiilor;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

  • Asigure succesul brandurilor folosind resurse adecvate și monitorizând și măsurând valoarea de brand pe termen lung.

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2022

Virtual Intensive Weekends: 14, 15, 21, 22 mai 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Intensive Weekends: 23, 24, 30, 31 iulie 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 9 mai 2022 și din 18 iulie 2022, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing

Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing Digital

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

616.67 £ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Fii cea mai bună versiune profesională a ta!

Începe un training de marketing la standarde internaționale!

Programează o discuție de consiliere

Ce spun cursanţii?

Acest program de studiu m-a ajutat să structurez și să diferențiez într-un mod mai eficient utilizatorii serviciilor pe care le promovez, să analizez și să evaluez influența acestora asupra consumatorilor și să pot propune strategii noi pentru îmbunătățirea experienței pe care organizația o oferă acestora.

Oana Voican, Marketing Campaign Manager, UiPath
VEZI MAI MULTE