Unicul curs acreditat internațional
Alăturați-vă primilor specialiști certificați în experiență digitală
Cum vă ajută?
Comportamentul consumatorilor s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților.
Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților, respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business.
Modulul dezvoltă competențele și cunoștințele necesare pentru a face posibile deciziile strategice legate de managementul canalelor digitale, înțelegând traseele de achiziție sau de navigare ale clienților și experiența pe care aceștia și-o doresc.
Cui se adresează?
Programul de certificare Experiență digitală se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate în managementul integrat al experienţei digitale şi să se perfecţioneze într-un program de training certificat internaţional.
Cursanții vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.
Profilul cursanților: manageri și coordonatori marketing, digital sau online, manageri de cont în agenții digitale.
Cursul este un modul de bază ce face parte din noile programe avansate de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital și Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Red Barrington
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2023
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 15 iulie 2024, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
700 £ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.
Ce spun cursanţii?
„Acest program de studiu m-a ajutat să structurez și să diferențiez într-un mod mai eficient utilizatorii serviciilor pe care le promovez, să analizez și să evaluez influența acestora asupra consumatorilor și să pot propune strategii noi pentru îmbunătățirea experienței pe care organizația o oferă acestora.”