Unicul curs acreditat internațional
Faceţi primul pas către un program de leadership în marketing!
Cum vă ajută?
Un rol cheie al managerilor de marketing şi al profesioniştilor seniori este să coordoneze şi să susţină schimbările în cadrul unei organizaţii. Acest modul sprijină cursanţii să facă faţă acestor provocări şi oferă o bază solidă pentru a crea noi direcţii în valorificarea potenţialului de schimbare şi inovaţie al organizaţiei. În plus, va dezvolta o înţelegere solidă asupra modului în care capabilităţile şi punctele tari ale organizaţiei pot fi dezvoltate pentru a construi şi susţine o poziţie clară în piaţă şi a genera schimbările necesare în interior.
Cui se adresează?
Programul de certificare Leading Change se adresează profesioniştilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină și statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din zone cum ar fi:
Industrii: servicii financiare, tehnologie, consultanță. FMCG, sănătate.
Profilul cursanţilor: directori de marketing, manageri de marketing la cel mai ănalt nivel, consultanţi.
Programul de training Leading Change este un modul de bază ce face parte din Programul de Leadership în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Jack Roberts
Cât durează?
4-6 luni/200 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Leading Change
2025
Marketing Leadership Gateway: 17-18 mai și 31 mai-1 iunie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Cursuri interactive virtuale: din 21 iunie pană în 29 iunie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Workshop: 6 septembrie 2025, de la 11:30 la 14:30, ora României.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
1500£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 290£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.