Unicul curs acreditat internațional

Faceţi primul pas către un program de leadership în marketing!

Cum vă ajută?

Un rol cheie al managerilor de marketing şi al profesioniştilor seniori este să coordoneze şi să susţină schimbările în cadrul unei organizaţii. Acest modul sprijină cursanţii să facă faţă acestor provocări şi oferă o bază solidă pentru a crea noi direcţii în valorificarea potenţialului de schimbare şi inovaţie al organizaţiei. În plus, va dezvolta o înţelegere solidă asupra modului în care capabilităţile şi punctele tari ale organizaţiei pot fi dezvoltate pentru a construi şi susţine o poziţie clară în piaţă şi a genera schimbările necesare în interior.

Cui se adresează?

Programul de certificare Leading Change  se adresează profesioniştilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină și statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din zone cum ar fi:

Industrii: servicii financiare, tehnologie, consultanță. FMCG, sănătate.

Profilul cursanţilor: directori de marketing, manageri de marketing la cel mai ănalt nivel, consultanţi.

Programul de training Leading Change  este un modul de bază ce face parte din Programul de Leadership în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

Cât durează?

4-6 luni/200 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea să:

Construirea contextului favorabil schimbării

Dezvolte o înțelegere critică a modului în care pot valorifica potențialul organizației şi genera și susține crearea de valoare pentru toți stakeholderii;
Să folosească insight-uri pentru a dezvolta o inovație durabilă, relevantă pentru direcția și resursele organizației.

Crearea unei culturi care are la bază schimbarea

Evalueze rolul  valorii de brand și al reputației corporației în direcționarea și susținerea schimbării în cadrul organizației;
Demonstreze  cum poate o cultură organizațională orientată către client să susțină strategii care să optimizeze capabilităţile corporative.

Implementarea unui plan de schimbare organizaţională

Recomande modalităţi contemporane de leadership şi management  eficient  pentru a crea cu adevărat schimbare organizațională;
Evaluze procesul și mediul necesar implementării, revizuirii și analizei asupra eficienței schimbării organizaționale.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 –  Introducere în managementul schimbării

Sesiunea 2  –    Cataliştii schimbării

Sesiunea 3   –   Date şi informaţii

Sesiunea 4  –   Asset-uri, competenţe şi stakeholder-i

Sesiunea 5  –   Managementul brandurilor şi al reputaţiei

Sesiunea 6  –   Cultură organizaţională

Sesiunea 7  –   Implementarea schimbărilor

Sesiunea 8  –   Măsurare şi evaluare a eficacităţii schimbărilor.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Modele de  analiză ale nevoilor şi priorităţilor stakeholderilor;

  • Instrumente de audit ale resurselor şi capabilităţilor organizaţiei;

  • Modele şi instrumente de colectare şi analiză a datelor;

  • Instrumente de management de brand;

  • Modelele şi instrumente de comunicare integrată;

  • Măsurarea şi monitorizarea holistică a valorii de brand;

  • Instrumente de management a portofoliului de produse şi servicii;

  • Instrumente de monitoriuare şi evaluare a performanţei de marketing.

La finalul acestui program, participanţii vor fi echipaţi cu:

  • Informaţii şi resurse pentru a recomanda şi susţine planuri eficiente de schimbare în organizaţii

  • Instrumente, tehnici  şi exemple pentru a  implenta eficient planuri de schimbare organizaţională.

  • Competenţe pentru a susţine  transformările de care au nevoie organizaţiile.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Marketing Leadership Gateway: 1-2 februarie 2020; 30-31 mai 2020 Birmingham/ Bristol/Gatwick/Oxford/London Bridge/ Sheffield/Maidstone

Weekend intensiv: 30-31 mai 2020. Birmingham / Bristol/Gatwick/Oxford/London Bridge / Sheffield / Maidstone,

Weekend intensiv: 6-7 iunie  2020. Bournemouth/Hull/Liverpool/Reading/Milton Keynes/London West.  

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

1375£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1780£ + TVA, taxa de curs/modul, varianta blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

4125£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

5340£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 280£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Andreea Coca

„Cursul  este făcut pentru toţi cei care vor să navigheze cu succes în lumea de business de azi, cataliştii interni şi exteri ai schimbărilor şi care contribuie la transformările companiilor din zilele noastre.”

Andreea Coca, Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, trainer Institutul de Marketing