Unicul curs acreditat internațional
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Diploma Profesională Chartered PostGraduate sprijină profeioniștii de marketing cu expeirență să se perfecționeze la cel mai înalt nivel și să exploateze potențialul produselor, serviciilor și brandurilor de care se ocupă la nivel global.
Beneficii cheie ale programului PostGraduate Diploma in Professional Marketing:
- Sprijină cursanţii să dezvolte o gândire strategică creativă, inovatoare și antreprenorială;
- Asigură cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta cu succes planificarea organizațională și schimbări la nivel strategic;
- Oferă instrumente şi suport care adaugă valoare brandurilor prin strategii digitale.
Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din trei module obligatorii, care pot fi studiate şi independent, în orice ordine.
Pentru fiecare modul studiat independent şi promovat cu succes, se obține o recunoaştere (Award) de la Chartered Institute of Marketing (CIM). După finalizarea tuturor celor trei module, cursanţii obţin automat PostGraduate Diploma in Professional Marketing şi statutul de Chartered Marketer.
Cui se adresează?
Dacă deja ați dobândit un nivel ridicat de cunoștințe și /sau experiență în marketing, atunci acest nivel poate fi varianta potrivită pentru dumneavoastră. Accentul este pus pe aspectele strategice ale managementului de marketing. Această calificare este o reflectare a competenței dumneavoastră la cel mai înalt nivel.
LEAD TUTOR
Jack Roberts
Cât durează?
12-15 luni/600 ore
Cursuri complementare
Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din trei module obligatorii, care pot fi studiate şi independent, în orice ordine: Global Marketing Decisions, Corporate Digital Communications, Creating Entrepreneurial Change.
Creating Entrepreneurial Change
Modulul Creating Entrepreurial Change a fost introdus ca răspuns la fluxul permanent de schimbări disruptive din mediul extern şi nevoile în creştere ale managerilor de a adopta o gândire antreprenorială în organizaţii, de a transforma şi crea valoare pentru client.
Acest curs sprijină participanţii să investigheze dinamica inovaţiei şi a schimbărilor din organizaţii şi să identifice procesele de învăţare cheie necesare pentru a coordona strategii disruptive de impact.
Elementele cheie ale acestui modul sunt:
Strategii disruptive
Stabilirea pârghiilor cheie de schimbare în contextul pieţei globale;
Valorificarea şi aplicarea strategiilor disruptive existente.
Inovatie antreprenorială
Evaluarea critică a resurselor şi capabilităţilor organizaţiei legate de procesele de schimbare;
Recomandări legate de schimbări antreprenoriale la nivel strategic.
Schimbări transformaţionale
Evaluarea abordărilor legate de o cultură a inovaţiei;
Evaluarea critică a modului prin care inovaţia poate contribui la crearea de valoare.
Global Marketing Decisions
Cele trei mari componente ale acestui modul sunt:
Auditul strategic de marketing
Dezvoltarea unui audit de marketing extern;
Dezvoltarea unui audit de marketing intern;
Opțiunile strategice
Analiza critică a alternativelor şi ale direcţiilor strategice;
Evaluarea opţiunilor strategice disponibile pentru o organizaţie globală.
Decizii strategice de marketing
Analiza şi justificarea critică a deciziilor de marketing, inclusiv a implicaţiilor financiare;
Evaluarea riscului deciziilor strategice de marketing asupra organizaţiei şi al reputaţiei.
Corporate Digital Communications
Modulul Corporate Digital Communications sprijină managerii de marketing seniori să analizeze şi să evalueze critic importanţa comunicării digitale în susţinerea poziţionării şi creşterea valorii de brand. Absolvenţii vor putea recomanda şi justifica metodele, canalele şi instrumentele digitale necesare pentru a sprijini obiectivele şi reputaţia companiei.
Elementele cheie acoperite în acest modul sunt:
Contextul de comunicare şi segmentele cheie cu influenţă asupra organizaţiei
Identificarea segmentelor cheie şi evaluarea influenţei acestora;
Determinarea rolului reputaţiei companiei în managementul organizaţiei.
Construirea brandului de corporaţie
Evaluarea critică a contribuţiei brandului de corporaţie în menţinerea şi dezvoltarea poziţionării;
Analiza rolului reputaţiei corporative în susţinerea şi dezvoltarea valorii brandului.
Integrarea strategiilor de comunicare digitală
Identificarea şi analiza critică a trendurilor şi inovaţiilor legate de experienţa digitală şi aplicarea lor în companie;
Evaluarea folosirii eficiente a canalelor integrate pentru susţinerea reputaţiei companiei.
Descărcați broșura de prezentare aici!
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
900£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 210£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.