Unicul curs acreditat internațional
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Certificatul Profesional în Marketing vă ajută să vă creați sau dezvoltați o bază solidă și completă de cunoștințe de teorie și practică de marketing.
Cursul este flexibil, alcătuit din module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional:
– trei module obligatorii: Marketing aplicat, Planificarea campaniilor și Customer Insights.
Finalizarea cu succes a întregului program echipează participanții cu toate cunoștințele, instrumentele și deprinderile necesare pentru a putea să coordoneze proiecte și campanii la nivel tactic și operațional.
Urmând și modulul electiv Tehnici de marketing digital, participanții pot avea o dublă certificare, obținând și Certificatul Profesional în Marketing Digital.
Cui se adresează?
Dacă sunteți angajat într-o funcție de marketing la nivel de începător, dacă aspirați la o carieră în marketing sau doriți să pătrundeți cu o experiență dintr-un alt domeniu în cel al marketingului, atunci acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastră.
Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.
Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.
LEAD TUTOR
Alicia Allen
Cât durează?
12-15 luni/450 ore
Cursuri complementare
Cursul este alcătuit din 3 module:
Marketing aplicat – obligatoriu
Cursul Marketing aplicat sprijină participanții să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează.
Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă.
Planificarea campaniilor – obligatoriu
Cursul acreditat Planificarea campaniilor oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de success, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.
Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare.
Customer Insights – obligatoriu
Transformarea informațiilor de marketing în insight-uri, urmărirea traseelor de achiziție ale clienților, investițiile în monitorizarea experienței oferite clienților și managementul eficient al acesteia sunt vitale pentru retenție și loialitate în contextul hipercompetitiv de azi.
Participanții își vor perfecționa cunoștințele și abilitățile de a obține insight-uri relevante legate de clienți, de a analiza și a cartografia diverse customer journeys și de a contribui la îmbunătățirea experienței oferite clienților.
Descărcați broșura de prezentare aici!
Cum se studiază?
Date cheie
Planificarea campaniilor
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din noiembrie 2024, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din noiembrie 2024, orele 20:30-22:30, ora României;
Customer Insights
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României;
Marketing aplicat
2024
Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30.
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30.
Workshop recapitulare: 15 august 2024, orele 11:30-14:30, ora României;
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
Investiţie
1300£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
1900£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 150£ + TVA/modul și taxa de supraveghere examen de 45£ + TVA (doar pentru modulul Marketing aplicat). Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.