OPTIMIZAȚI CAMPANIILE DE MARKETING PE LINKEDIN PENTRU CELE MAI BUNE REZULTATE DE BUSINESS
Profitați de cele mai recente informații și cele mai bune tehnici în marketingul LinkedIn pentru creșterea prezenței online a organizației!
Cum vă ajută?
Cursul LinkedIn Marketing vă ajută să creați o prezență eficientă și respectată pe această platformă și să promovați orice tip de afacere sau asociație, pornind de la elementele esențiale de construcție și prezentare a paginilor, postărilor, opțiunilor SlideShare, InMail sau grupuri.
Pe lângă teorie structurată, exemple și studii de caz relevante, sfaturi și trucuri de strategie, veți primi și un suport de curs special pentru a gestiona eficient pe mai departe strategiile de marketing prin LinkedIn ale companiei.
Cui se adresează?
Cursul LinkedIn Marketing se adresează tututor celor care lucrează în departamente de marketing sau gestionează o afacere, și urmărește promovarea eficientă pe această platformă. Fie că e vorba de asociații non-profit, de B2B sau B2C, prezența corectă și susținută pe o platformă cu rată mare de conversie este extrem de importantă.
Structură curs
Membrii LinkedIn sunt de patru ori mai atrași să viziteze site-ul unei companii decât utilizatorii unei pagini de Facebook, iar rata de conversie de la vizită la lead este de 3%. Utilizarea LinkedIn este necesară în mixul de marketing digital, indiferent de contextul sau specificul afacerii.
Modulul 1
Prezentare generală și elemente specifice. Cum și de ce este importantă investiția în marketing pe această platformă?
Modulul 2
- Crearea și menținerea unei pagini atractive;
- Cum se pormovează o pagină pentru atragerea de clienți;
- Funcționarea paginilor de Showcase și Jobs;
- Tur live explicativ al paginilor de LinkedIn.
Modulul 3
- Extinderea prezenței LinkedIn;
- Idei de conținut pentru updates;
- Utilizarea platformei Pulse pentru blogging;
- Utilizarea și beneficiile SlideShare și Groups;
- Soluții pentru implicarea colegilor în crearea de conținut pentru pagina companiei și îmbunătățirea eforturilor de colaborare.
Modulul 4
- Promovarea evenimentelor pe LinkedIn;
- Exemple de bune practici pentru utilizarea InMail;
- Crearea unei campanii B2B și selectarea audiențelor;
- Gestionarea Similar Companies pentru o cercetare amănunțită a competiției.
Modulul 5
- Administrarea eficientă a conturilor și paginilor de LinkedIn;
- Analytics;
- Utilizarea conturilor Premium;
- Exemple pentru crearea unei politici social media pentru organizație.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
David Reilly
Nivel curs
Începător – Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.