CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS CU CONȚINUT VIDEO DE SUCCES!
Optimizați strategia digitală cu un curs aplicat de video marketing !
Cum vă ajută?
Cursul de YouTube Marketing vă ajută să evaluați prezența companiei prin intermediul video marketing și să monitorizați utilizarea eficientă a acestei platforme pentru a ajunge la audiențele și conversiile dorite, ținând cont de comportamentul utilizatorilor.
Prezența YouTube, al doilea motor de căutare după proprietarul său, Google, și a doua rețea socială ca număr de utilizatori după Facebook, este foarte importantă în mixul de marketing digital. Specialistul Carlton Jefferis de la The Digiterati vă recomandă o trecere în revistă a tuturor elementelor acestei platforme, subliniind oportunitățile fiecărui tip de business și oferind un ghid practic pentru optimizarea rezultatelor de business prin susținerea promovării prin conținut video și demararea de campanii video inteligente.
Cui se adresează?
Cursul YouTube Marketing se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing de conținut video, creatorilor de conținut, precum și celor care vin spre marketing digital din alte domenii conexe: comunicare, print, publicitate, vânzări, relații cu clienții etc
Este o variantă care îi poate sprijini pe cei care au intrat recent în departamentele de marketing din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică, precum și pe antreprenori, deținătorii de afaceri în domenii diverse.
Structură curs
Introducere în Video marketing
Examinarea pieței de video marketing și a oportunităților, pornind de la cifre recente, date de trafic, demografice, poziționarea, avantajele și speicficul YouTube în peisajul social media;
Tipuri de conținut video pentru susținerea obiectivelor de marketing;
Dezvoltarea unui plan de creație video;
Instrumente gratuite sau plătite care se pot utiliza în planul de video marketing;
Ghid practic pentru creșterea calității conținutului video;
Promovarea video către publicul țintă;
Reutilizarea unui clip în planul de marketing.
Dezvoltarea unei strategii de conținut pentru YouTube
Cum se încadrează în strategia de marketing cele trei tipuri esențiale de conținut video;
Cum se utilizează cu succes YouTube Creators pentru marketarea produselor sau serviciilor furnizate;
Cum funcționează publicitatea plătită și ghidurile ASA și FTC în declararea conținutului video sponsorizat.
Optimizarea și aprobarea conținutului video pe YouTube
Semnale YouTube pentru marcarea și aprobarea conținutului pe YouTube și în Google;
Date esențiale (metrics) pentru rezultate optime de indexare;
Pașii specifici pentru încărcarea clipurilor video pe canalul de YouTube pentru a vă asigura că tot conținutul video are șansele cele mai bune de a fi descoperit.
Optimizarea canalului YouTube și YouTube Cards
Pași simpli pentru optimizarea canalului YouTube channel și asigurarea concordanței de conținut cu celelalte canale de promovare a mesajelor companiei;
Utilizarea YouTube Cards și End Screen în adăugarea de mesaje calls-to-action.
YouTube analytics
Vizualizări, timp de vizionare, engagement și alte elemente care ajută la monitorizarea corectă a rezultatelor campaniei de conținut și a succesului canalului de YouTube;
Tur live pentru utilizarea metricilor.
YouTube advertising
Publicitatea video plătită este un mijloc de a atrage rapid vizualizări și engagement – în funcție de formatele utilizate;
Formate și tipuri de reclame;
Ghidul reclamelor TrueView;
Crearea, pas cu pas, a unei campanii de publicitate video;
Tipuri de targetare și sfaturi utile pentru popularizarea conținutului în locurile cele mai potrivite.
YouTube Live
Ghid de utilizare YouTube Live;
Idei de conținut pentru transmisiunile live.
Facebook Video și Instagram Video
Dinamica Facebook și Instragram în materie de conținut video;
Particularități și sfaturi de utilizare sau refolosire a conținutului video pe canale multiple.
Concluzii, întrebări și răspunsuri
Greșeli de evitat în strategia și implementarea campaniilor video;
Sfaturi utile și personalizate pentru fiecare tip de business.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
![Carlton Jefferis Carlton Jefferis](https://institutuldemarketing.ro/wp-content/uploads/2019/10/carlton-office.jpg)
Carlton Jefferis – THE DIGITERATI
Nivel curs
![incepator](https://institutuldemarketing.ro/wp-content/uploads/2019/08/incepator.png)
Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
![Program customizat training Herbalife training herbalife](https://institutuldemarketing.ro/wp-content/uploads/2019/08/herbalife.png)
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.