CUM CONSTRUIEȘTI UN PROGRAM VOICE OF THE CUSTOMER DE SUCCES?

Experience your customers’ experiences! Please!” – Bob Azman

Cum vă ajută?

“Companiile câștigătoare, care au cel mai bun profit și cei mai fericiți acționari, sunt cele care pun clientul pe primul loc.” – spunea Fred Reichheld, creatorul Net Promoter System (NPS). Vocea clientului ajunge în organizație la orice nivel și este cea care ghidează atât deciziile strategice, cât și cele operaționale?

Acest workshop abordează o activitate esențială în Customer Experience Management: aceea de cunoaștere, înțelegere a clienților, într-un mod eficient și continuu, prin programe de Vocea Clienților / Voice of the Customer. Ne propunem să inspirăm participanții astfel încât să poată construi un program VoC de succes în propria organizație, ajutând compania să identifice oportunități de îmbunătățire, să prioritizeze investiții, să măsoare impactul schimbărilor făcute.

Ce veți învăța și obține:

  • Care sunt principiile fundamentale în măsurarea CX și principalele instrumente prin care poți construi un program VoC de succes
  • Mai multă claritate (dintr-o perspectivă practică) asupra celor 3 componente esențiale într-un program VoC: cum să asculți, să acționezi, să înveți (la nivelul întregii organizații) pe baza feedbackului clienților
  • Încredere pentru a aduce vocea clienților atât în deciziile strategice, cât și în activitățile zilnice de business.

Cui se adresează?

Workshopul se adresează profesioniștilor de orice nivel (de senioritate), din zona de Research/ Consumer Insights, Marketing, Operations, Product/ Brand/ Segment Management, HR sau Customer Experience, care își doresc să contribuie la sau să aducă vocea clienților în propria organizație – într-un mod riguros, sistematic și avantajos atât pentru companie, cât și pentru clienți.

Workshopul include 30% parte teoretică și 70% parte practică, în care participanții își însușesc sau aprofundează principiile și pașii necesari în construirea unui program de Vocea Clienților.

CONȚINUTPRACTICĂ
1.Cum definesti obiectivele VoC, pornind de la obiectivele si prioritatile de business, si în acord cu strategia de CX

1.1 Beneficii VoC

1.2 Rolul în Customer Experience Management și obiectivele VoC

1.3 Când și cum să pornești un program VoC

Exercițiu practic: cum stabilesti obiectivele unui program VoC?

  • Studiu de caz + discuție

Scurt exercițiu pentru schițarea unor obiective VoC – fie pentru propria companie, fie pe un caz fictiv

2. Pași necesari înainte de construirea și implementarea programului VoC

2.1 Fundația CX

2.2 Customer Journey Mapping

Exemple
3. Caracteristicile unui program VoC de succesStudii de caz: așa DA și așa NU
4. Pași în dezvoltarea unui program VoC -activități și capabilități necesare la fiecare pasExerciții practice pentru cei mai importanți pași

Cât costă?

145 euro + TVA   

Preț special cu discount pentru pachet 3 workshopuri Customer Experience: 350 euro + TVA.

Pachetul include workshopurile: Voice of the Customer, Foundations of Customer Experience Transformation și Customer Journey Mapping.

Unde?

Online, pe platforma Zoom.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

Detalii despre calendarul cursurilor din 2023 în curând.

TRAINER

Anca Șerbănescu

Anca Șerbănescu

Nivel curs

Începător

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Andreea Luca

Un mix de teorie și practică atât de bine echilibrat, concepte de marketing transpuse într-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar mai ales un stil de lucru unic, al lor, al profesorilor noștri iscusiți, de a ne ține captivi două zile full, fără ca nici măcar să ne dorim să ne verificam telefonul, mailul sau WhatsApp-ul pentru că am învățat, am notat, am întrebat, am râs și am concurat. Iar la final, toți am câștigat.”

Andreea Luca, Marketing Manager, Alpin57Lux
VEZI MAI MULTE