Sambata si duminica, 13 si 14 iunie 2015, Institutul de Marketing organizeaza un workshop de Mastering Metrics in cadrul noului program de certificare de la Diploma in Marketing Profesional, in care profesionistii de marketing pot aprofunda cunostinte si instrumente legate de managementul indicatorilor de performanta. Cursul este organizat pentru cursantii inscrisi la Oxford College of Marketing in programul blended learning, dar pot participa, contra cost, si cursantii inscrisi in programul la distanta.

Acest modul analizeaza importanta gestionarii datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente. Prezinta rolul indicatorilor de performanta de marketing in cadrul unei organizatii si arata cum intelegerea unui set de tehnici de masurare pot ajuta organizatiile sa ajunga la noi insight-uri si decizii strategice. Veti intelege cum importanta acordata evaluarii si monitorizarii, aliniata obiectivelor de business poate creste eficacitatea activitatilor de marketing. Veti invata sa selectati si sa utilizati surse de date adecvate pentru analiza de marketing si instrumente care sa va asigure procese de decizie eficiente.

Modulul se evalueaza printr-o lucrare de 18 pagini, pe care o veti realiza cu ajutorul tutorilor din Marea Britanie desemnati sa va ghideze si sa va raspunda la intrebari. Modulul de Mastering Metrics poate fi parcurs si separat, pentru care cursantii primesc un “Award” de la Chartered Institute of Marketing la sfarsitul programului.

Joe Shami este expert in vanzari si in marketing, lector la Oxford College of Marketing si Profesor Asociat la University of Perpignan din Franta, unde tine in mod regulat cursuri de marketing strategic la nivel de Master si MBA in Europa, Orientul Mijlociu si SUA.

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati. 

[pb_builder]