INSTRUMENTE DE EVALUARE ȘI DEZVOLTARE A STRATEGIEI DE MARKETING B2B

Cum puteți îmbunătăți strategia de marketing printr-o planificare riguroasă și un control eficient al perfomanței activităților de marketing?

Cum vă ajută?

Acest workshop aduce în prim plan aspectele distincte ale marketingului pentru piața B2B, prin comparație cu B2C, în încercarea de a evidenția cum profesioniștii în domeniu pot îmbunătăți strategia de marketing printr-o planificare riguroasă și un control eficient al perfomanței activităților de marketing.

Principalul beneficiu al workshopului este oferirea unor instrumente de evaluare și dezvoltare a strategiei de marketing B2B, pe baza unor exemple practice.

Cui se adresează?

Cursul  “Marketing B2B” se adresează specialiștilor de marketing digital, conținut, de produs sau brand care activează în domeniul B2B, precum si antreprenori, freelanceri sau consultanți ai agentiilor de marketing.

Structură workshop

  • Abordări specifice B2B; comparație cu B2C;
  • Procesul de planificare: analiza pieței, identificarea segmentelor de interes, grupul decizional adresat, bugetarea;
  • Implementarea planului de marketing: campanii de generare de leaduri, strategia de conținut, optimizarea conversiilor;
  • Studiu de caz

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8-15

TRAINER

Cristina Serban

Cristina Șerban

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.