FROM TANGLED DATA TO STRAIGHTFORWARD DECISIONS

Workshop interactiv

 

Cum vă ajută?

Acest tip de workshop este construit în jurul ideii de colaborare (inter și intra departamentala) pentru a adresa un anumit subiect, folosind diverse surse de date (unele evidente, altele mai puțin „vizible”/ utilizate în mod curent).

Exemple de întrebări/ provocări care pot fi abordate în cadrul acestui workshop:

  • Vrem să îmbunătățim performanța unui anumit produs/serviciu din portofoliu. Cum facem acest lucru?
  • Cota de piață pe un anumit segment este în scădere. Cum putem reveni pe creștere?
  • Vrem să ne lansăm pe o nouă nișă/vrem să extindem portofoliul de produse/servicii. Care este cea mai potrivită abordare?
  • Avem o serie de KPI pe care îi urmărim, iar aceștia stagnează, deși piața în care operăm este dinamică. Ce se întâmplă?

Cui se adresează?

Companiilor care se confruntă cu o provocare specifică de marketing/strategie și care își doresc să utilizeze datele pe care le au deja sau le pot obține relativ ușor într-un mod mai eficient și creativ.

Structură curs

Workshop-ul se desfășoară pe parcursul unei zile, de la 09:30 la 16:30. Timpul total pe care un participant trebuie să îl aloce acestor sesiuni este de maxim 7 ore (cele 6 ore de curs și maxim 1 oră de pregătire a temei). În funcție de complexitatea problemei pe care o abordăm, este posibil să avem nevoie de mai mult timp de lucru – aceste detalii sunt discutate în prealabil, în momentul în care se discută pe brief.

Succesul acestui workshop ține foarte mult de implicarea participanților, atât în pregătirea temei, cât și pe parcursul sesiunilor de lucru (grup sau individual).

De asemenea, conținutul fiind customizat în funcție de contextul și datele specifice fiecarei echipe/ companii, vom avea nevoie de acces la acestea, dar și de câteva informații de la cursanți.

Workshopul este interactiv și în funcție de problema pe care o adresăm poate fi construit în jurul unuia dintre următoarele concepte:

  • Wargames
  • Detectives & villains
  • Dinner is served!

La sfârșitul cursului, participanții vor primi:

  • Materiale și suport de curs: sumar cu noțiuni teoretice și bibliografie;
  • Un set de instrumente de lucru pe care le vor putea utiliza și ulterior;
  • Mini audit al surselor de date/insights;
  • Certificat de participare.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

2-8

TRAINER

Iulia Cornigeanu

Iulia Cornigeanu

Nivel curs

Avansat

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.