RELATIONSHIP STATUS: COMPLICATED
Workshop interactiv
Cum vă ajută?
„Cum să aducem clientul în centrul deciziilor de business” este un workshop interactiv și customizat, ale cărui principii și obiective se axează pe aprofundarea cunoștințelor despre consumator și facilitarea accesului la un set de skill-uri și instrumente care să încurajeze poziționarea clientului în centrul oricărei decizii de business.
La sfârșitul acestui curs, participanții vor fi obținut următoarele:
- Aprofundarea unor noțiuni și cunoștințe fundamentale de teorie și practică de marketing strategic, cercetare de piață și gestionarea eficientă a surselor de date în contextul actual de business şi a companiei pe care o reprezintă;
- Aprofundarea teoriei prin exemple, studii de caz și exerciții practice în situații concrete, relevante pentru fiecare echipă/companie în parte;
- Un set de instrumente operaționale și resurse pe care să le poată adapta și utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrează.
Cui se adresează?
Echipelor de brand și product management din cadrul companiilor care își doresc să aducă clientul în centrul deciziilor de business (customer-centricity). Cu sau fără o echipă dedicată de Customer Insights/ Analytics, orice companie care are un asemenea de obiectiv se poate confrunta cu nevoia de a-și ajusta cultura organizațională sau procesele/modul de lucru în cadrul echipelor de Brand/ Produs sau Inovație. Acest tip de workshop a fost construit în jurul acestei nevoi, iar conținutul este customizat în funcție de status-quo și obiectivele punctuale ale fiecărei echipe/companii.
Structură curs
- Materiale și suport de curs: sumar cu noțiuni teoretice și bibliografie;
- Un set de instrumente de lucru pe care le vor putea utiliza și ulterior;
- Mini audit al surselor de date/insights;
- Certificat de participare.Workshop-ul se desfășoară pe parcursul a două zile consecutive, în module de câte 5 ore (+1 oră pauză de masă), de la 10:30 la 16:30 (sau similar). Timpul total pe care un participant trebuie să îl aloce acestor sesiuni este de maxim 12 ore (cele 10 ore de curs și maxim 2 ore de pregătire a temei). Succesul acestui workshop ține foarte mult de implicarea participanților, atât în pregătirea temei, cât și pe parcursul sesiunilor de lucru (grup sau individual).De asemenea, conținutul fiind customizat în funcție de contextul și datele specifice fiecarei echipe/ companii, vom avea nevoie de acces la acestea, dar și de câteva informații de la cursanți.La sfârșitul cursului, participanții vor primi:
CONȚINUT:
Desfășurarea de mai jos este orientativă, în sensul că pot apărea ajustări ale conținutului sau genului de exerciții interactive în funcție de nevoile specifice ale fiecărei echipe/companii.
Ziua 1:
- Concepte extinse, strategie şi importanța perspectivei consumatorului
- Surse şi tipuri de date, cum le interpretăm şi evaluăm şi relevanţa pentru business
- Segmentarea/ profilarea clienților
- Joc analitic pe echipe
Ziua 2:
- O perspectivă asupra trendurilor recente legate de consumatorii români, contextul local, dar şi o scurtă incursiune în trenduri emergente internaţional
- Customer experience și customer journey mapping (scurta introducere)
- Joc de rol
- Activitate: construcția unei strategii de produs centrate pe client
- Inventarul (noilor) instrumente de lucru
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
6-12
TRAINER
Iulia Cornigeanu
Nivel curs
Avansat
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.