DE UNDE ÎNCEPI „TRANSFORMAREA” CX? 3 PILONI AI FUNDAȚIEI CX ÎNTR-O ORGANIZAȚIE

Change is hard at first, messy in the middle, and gorgeous at the end.”  Robin Sharma

Cum vă ajută?

“Transformarea” într-o companie orientată către clienți (customer centric) este un demers strategic, cu efecte operaționale în toate ariile de business. Fără construirea unei fundații solide, acest demers, precum și nenumărate programe de Customer Experience sunt sortite eșecului.

Acest workshop răspunde întrebării „De unde începi transformarea CX?” într-un mod practic. Ne propunem să “echipăm” și să energizăm participanții astfel încât să înceapă cu succes transformarea CX, construind o fundație solidă.

Ce veți învăța, obține:

  • Care sunt cei 3 piloni ai fundației CX într-o organizație – principalele noțiuni și instrumente care facilitează startul de succes al transformării CX
  • Încredere și energie pentru a continua să “împingeți” organizația să se concentreze pe fundamentele CX, într-un mod corect, care să asigure succesul.

Cui se adresează?

Workshopul se adresează profesioniștilor de nivel mediu-ridicat, atât din zona de strategie, cât și din zona operațională, care își doresc să înceapă sau să susțină transformarea companiei într-o organizație orientată către clienți – o organizație de care clienții să se “îndrăgostească” și unde angajații sunt mândri să lucreze.

Workshopul include 25% parte teoretică și 75% parte practică, în care participanții aplică sau aprofundează prin studii de caz instrumentele necesare construirii fundației CX.

CONȚINUT PRACTICĂ
0. Transformarea CX și rolul profesionistului CX 15′

  1. Cât de pregătită este organizația pentru “transformarea” CX?

1.1 Evaluarea gradului de maturitate CX

1.2 Evaluarea disponibilității/ pregătirii pentru transformarea CX

1h

Exercițiu practic: cum evaluezi cât de disponibilă și pregătită este o organizație pentru CX?

  • Studiu de caz din Banking +

Evaluarea propriei organizații (scurt exercițiu de exersare a instrumentului de evaluare) & discuție de interpretare pe 1-2 exemple

  1. Cum te conectezi cu clienții autentic, empatic si orientat catre actiune?

2.1 Principii și metode

2.2 Programe <Customer Connect> – exemple

45′

Exercițiu practic: cum construiești un program de Customer Connect (în pregătirea CJM și VoC)?

Schițarea unui program de Customer Connect pentru o companie fictivă (vom alege industria în funcție de profilul participantilor)

  1. Cum construiesti strategia de CX?

3.1 Rolul strategiei de CX

3.2 Cum construiesti o legătură explicită între CX și strategia de business

3.3 Definirea experienței pe care organizația vrea să o ofere clienților

45′-1h

Discuție comparativă sau argumentativă pe baza a două exemple de Strategy Statement – unul sortit eșecului, unul de succes.

Cât costă?

145 euro + TVA   

Preț special cu discount pentru pachet 3 workshopuri Customer Experience: 350 euro + TVA

Pachetul include workshopurile:Foundations of Customer Experience Transformation, Voice of the Customer și Customer Journey Mapping.

Unde?

Online, pe platforma Zoom.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

20 octombrie 2022, 9:00-12:00

TRAINER

Anca Șerbănescu

Anca Șerbănescu

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Andreea Luca

Un mix de teorie și practică atât de bine echilibrat, concepte de marketing transpuse într-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar mai ales un stil de lucru unic, al lor, al profesorilor noștri iscusiți, de a ne ține captivi două zile full, fără ca nici măcar să ne dorim să ne verificam telefonul, mailul sau WhatsApp-ul pentru că am învățat, am notat, am întrebat, am râs și am concurat. Iar la final, toți am câștigat.”

Andreea Luca, Marketing Manager, Alpin57Lux
VEZI MAI MULTE