STRATEGIE DE BRAND DE ANGAJATOR

Abordați integrat reputația de angajator

Cum vă ajută?

Cursul Employer Brading propune o nouă abordare a managementului reputației de angajator, în condițiile în care piața muncii a suferit schimbări dramatice și va continua să evolueze. România are un deficit de forță de muncă în multe industrii, de la construcții, retail, auto și până la telecomunicații. Mentalitățile diferitelor generații de angajați sunt conflictuale, așteptările lor au crescut, iar loialitatea lor s-a diminuat.

Toate acestea duc la un dialog ineficient între organizații și echipele lor. De aceea, e importantă conștientizarea abordării integrate a reputației de angajator, ca un proces de business, de urmărit în cadrul întregii organizații și nu ca o suită de postere cu angajați fericiți, care pot să aibă un impact invers celui scontat.

Cui se adresează?

Cursul intensiv Employer Branding nu se adresează doar specialiștilor de HR, aflați în linia întâi a recrutării și reținerii angajaților. Cum abordarea cursului este integrativă, se adresează și managerilor care își propun reducerea fluctuației de personal și în egală măsură specialiștilor în brand, marketing sau comunicare, cărora li se solicită să creeze și să implementeze campanii cu obiective de creștere a încrederii în organizație.

Structură curs

  1. Ce tendințe importante cunoaște piața muncii?
  2. Care este istoricul conceptului de employer branding?
  3. Cum construim strategia de employer branding? Care este esența poziționării unui brand de angajator?
  4. Care sunt etapele strategiei de employer branding?
  5. Cum putem să facem lucrurile bine: studiu de caz.
  6. Feedback şi evaluare curs.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

6-8

TRAINER

Adina Ionescu

Adina Ionescu

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.