CREȘTEȚI RATA DE CONVERSIE CU PROPUNERI DE VALOARE PUTERNICE

Cum vă regândiți propunerile de valoare în vremuri incerte?

Cum vă ajută?

Înțelegerea modului în care construim și promovăm produsele și serviciile noastre este un aspect important care stă la baza unui business de succes. Potențiali clienți cu nevoi în continuă schimbare, disruptia digitală care invalidează anumite surse de avantaj competitiv dar deschide căi noi către diferențiere, sunt dinamici care trebuie în permanentă evaluate și ținute sub lupă. Toate asta pentru a fi  în mod dinamic relevant pentru client, a-i aduce valoare și a-i da motive să aleagă ofertele companiei pentru care lucrați în detrimentul celor ale competiției.

La sfârșitul cursului veți fi inspirați și gata să conduceți schimbări în compania dumneavoastră, care să ducă la  creșterea semnificativă a ratelor de conversie.

Acest curs vă ajută să vă regândiți propunerile de valoare și modul în care le evaluați.

De ce un curs de “Propuneri de valoare”?

Definirea, formularea și afișarea vizibilă a motivelor pentru care consumatorii ar trebui să cumpere de la dumneavoastră mai degrabă decât de la competiție este extrem de importantă pentru creșterea vânzarilor atât online, cât și pe canalele de vânzare tradiționale. Este primul lucru pe care vizitatorii ar trebui să îl decupeze în primele secunde de la intrarea lor pe site.

În acest workshop, veți descoperi care sunt principiile unei propuneri de valoare puternice, unde să va situați cu propunerile de valoare în contextul triadei Consumator,  Competiție,  Oferta Proprie, care sunt pilonii diferențierii în online.

Ce exersați și aprofundați?

  • Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de înțelegere a surselor de propunere de valoare?
  • Care sunt principiile de bază ale evaluării propunerii de valoare?
  • Care sunt pilonii construirii unei propuneri de valoare în online?

Cui se adresează?

Profesioniști cu experiență în marketing și comunicare cu/fără pregătire academică în domeniu, specialiști și manageri de marketing, brand manageri, manageri de produs, experți marketing online, antreprenori, util și celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie (companii mici sau antreprenoriale, dar și corporații).

Structură curs

Cum va funcționa?

Workshopul va fi livrat într-o sesiune interactivă online, de 3.5 ore. Formatul va fi realizat într-un webinar, cu exemple practice pe temele prezentate. Fiecare participant va primi un ghid practic sumarizat  pentru a aplica și integra know how-ul obținut cât mai rapid în propria organizație.

Cum arată agenda de workshop?

14:00 – 15:00 Urbany & Davis, Modelul celor 3 cercuri ale avantajului competitiv

Activitatea 1: Exercițiu practic

15:00 – 16:00   3 principii ale propunerii de valoare (‘Resonate’, ‘Differentiate’, ‘Substantiate’), exemple, deconstruire și analiză critică a exemplelor prezentate, activitate de grup

16:00 – 16:30  Pauză

16:30 – 18:00  Propunere de valoare online, modelul 6C

Activitatea 2: Exercițiu practic

Recapitulare și încheiere

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8-15

TRAINER

Camelia Tănase

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.