SUSȚINEȚI TRANSFORMAREA CUSTOMER-CENTRIC.

 Analizați traseele de achiziție și postcumpărare ale clienților!

Cum vă ajută?

Customer Experience (CX) devine o prioritate în strategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel.

Un prim pas în construirea sau optimizarea customer experience este documentarea ‚traseului’ consumatorului. Un demers de tip customer journey mapping asigură perspectiva centrată pe client cu privire la interacțiunea consumatorilor cu toate punctele de contact ale unui brand.

La sfârșitul acestui workshop, participanţiilor le vor fi familiare abordarea, instrumentele, modelele necesare pentru identificarea și prioritizarea oportunităților de dezvoltare, optimizare ale:

  • Proceselor interne;
  • Comunicării brandului;
  • Achiziției și retenției de clienți;
  • Reducerii ratei de reziliere sau abandon.

Acest curs face parte dintr-o serie de 3 workshopuri practice de Customer Experience alaturi de Customer Experience de la A la Z si Customer Journey Mapping.

Cui se adresează?

Cursul se adresează oricui doreşte să ştie cum să îmbunătăţească experienţa oferită clienţilor şi să susţină transformarea companiei într-o organizaţie cu care clienţii să îşi dorească să interacţioneze şi să îi fie loiali, indiferent de mărimea companiei sau segmentul de clienţi căreia i se adresează.

Structură curs

Workshop-ul include 25% parte teoretică și 75% parte practică ghidată  în care participanții creează de la „zero” un traseu al clientului. Datorită grupului eterogen de participanți, dar și nevoii ca aceștia să cunoască suficiente detalii încât să poată crea un profil tipic de client (persona) și să construiască un traseu cheie, pentru activitățile practice se va alege o ‘zona neutră’, și anume experiența unui (potențial) cursant al Institutului de Marketing. În schimb, exemple și tipuri de aplicabilitate vor fi oferite de-a lungul sesiunii și din alte domenii și industrii.

Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici și instrumente prin care să identifice:

  • Care sunt etapele și elementele care alcătuiesc un traseul al clienților (customer journey);
  • Cum se construiește o hartă a unui traseu;
  • Cum se urmărește performanța  pe harta customer journey;
  • Identificarea, prioritizarea și soluționarea gap-urilor;
  • Identificarea nevoilor neacoperite ale consumatorilor.

Partea 1

  • Introducerea conceptului de “customer journey”  în contextul  Customer Experience. Ce înseamnă şi cum ne ajută? Definiţii, concepte, teorii şi surse credibile de informaţie.  Beneficiile. Cum ne ajută cartografierea consecventă a traseelor cheie ale clienţilor? (suport teoretic);
  •  Crearea unui profil de client  – persona –  (activitate practică);
  • Construirea unui traseu ( customer journey) pentru profilul creat, trecând prin toate etapele procesului înainte, în timpul şi post achiziţie (pre-/during-/post- purchase), punctele de contact relevante şi evaluând experienţele cu acestea din punct de vedere funcţional şi emoţional (activitate practică).

Partea 2

  • Criterii, surse de informaţii şi indicatori de performanţă (metrics, KPI-s) pentru monitorizarea  şi evaluarea performanţei de-a lungul traseului  (suport teoretic);
  • Identificarea şi prioritizarea gap-urilor în experienţa de-a lungul traseului (activitate practică);
  • Folosirea Action Plan Canvas pentru îmbunătăţirea/transformarea experienţelor cu performanţă scăzută sau unde există un gap (activitate practică).

Cât costă?

550 lei + TVA

Pachet complet Customer Experience– 1450 lei+TVA (Reducere de 200 lei din total 1650 lei+TVA)

Pachet complet Customer Experience cursanți CIM – 1350 lei+TVA (Reducere de 300 lei din total 1650 lei+TVA)

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Ce îți trebuie pentru a participa la acest curs?

Dorinţa de a empatiza cu clienţii şi de a atinge customer experience excellence pe termen lung.

Unde?

Palatul Noblesse, Str. Sfinților nr.7, București, România

Când este următorul curs?

2 aprilie & 15 octombrie 2020, 2:00 pm – 6:00 pm

TRAINER

Andreea Coca

Andreea Coca

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii și înscriere!

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo