SOLUȚII DE TEHNOLOGIE PENTRU MARKETING
Cum vă ajută tehnologia de marketing să atrageți și să păstrați clienți?
Cum vă ajută?
Marketingul digital nu mai este despre site, newsletter și social media, însă trecerea la nivelul următor este complexă și adesea dificilă. Se vorbește mult despre digital transformation, customer experience, inteligență artificială, marketing automation și alte buzzwords, dar cum se pot traduce aceste concepte într-o soluție tehnologică pragmatică, adaptată nevoilor specifice fiecărei companii și care sunt beneficiile reale?
Cursul explică, de la nivel conceptual la nivel practic, în ce constă o platformă tehnologică integrată de marketing automation, cum contribuie la succesul campaniilor de marketing și cum îmbunătățește experiența oferită clienților.
La finalul cursului, participanții vor ști cum pot construi relații autentice cu clienții lor, cum pot avea conversații 1:1 cu fiecare client, de fiecare dată, pe fiecare canal.
Cui se adresează?
Cursul se adresează tuturor profesionistilor de marketing care au nevoie să folosească mai bine tehnologia de marketing pentru a genera ROI și care vor să înțeleagă cum o platformă tehnologică integrată de marketing automation poate deveni un motor de creștere a business-ului. Mai exact, cum pot aduce mai multă valoare experienței pe care o oferă clienților și cum pot crește semnificativ gradul de implicare și conversie al acestora, aspect cu impact direct în eficiența strategiei de marketing.
Structură curs
- Strategia potrivită: provocări, beneficii și resurse
- Instrumente și exemple specifice: multi-channel customer journey, predictive intelligence, unified customer view
- Personalizare 1:1 scalabilă, real-time
- Soluția tehnologică potrivită: criterii de selecție
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
2-8
TRAINER
Carmen Bârleanu
Nivel curs
Începător
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.