CONCEPTE ȘI PROCESE NECESARE UNUI PROGRAM ABM 

 Cum focalizați resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație?

Cum vă ajută?

Workshopul “ABM Marketing” își propune să explice detaliile de baza ale unui program ABM, acesta fiind recunoscut de marketeri ca una dintre cele mai de succes tactici ale strategiei de marketing B2B. Un program ABM ajută marketerii să-și focalizeze resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație.

Obiectivul cursului este de a explica conceptele și procesele necesare pentru dezoltarea unui program ABM, punând accent pe exemple practice.

Cui se adresează?

Workshop  “ABM Marketing” se adresează specialiștilor de marketing digital, conținut, de produs sau brand care activează în domeniul B2B, precum și antreprenori, freelanceari sau consultanți ai agențiilor de marketing.

Structură workshop

  • Ce este Account Based Marketing și cum se integrează în planul de marketing B2B?
  • Ce sunt Target Accounts?
  • Care sunt platformele necesare pentru a implementa un program ABM?
  • Cum se implementează un program ABM?
  • Cum se măsoară eficiența unui program ABM?

Cât costă?

95 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

6 octombrie 2022

TRAINER

Cristina Serban

Cristina Șerban

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Andreea Luca

Un mix de teorie și practică atât de bine echilibrat, concepte de marketing transpuse într-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar mai ales un stil de lucru unic, al lor, al profesorilor noștri iscusiți, de a ne ține captivi două zile full, fără ca nici măcar să ne dorim să ne verificam telefonul, mailul sau WhatsApp-ul pentru că am învățat, am notat, am întrebat, am râs și am concurat. Iar la final, toți am câștigat.”

Andreea Luca, Marketing Manager, Alpin57Lux
VEZI MAI MULTE