CONCEPTE ȘI PROCESE NECESARE UNUI PROGRAM ABM
Cum focalizați resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație?
Cum vă ajută?
Workshopul “Account Based Marketing” își propune să explice detaliile de bază ale unui program ABM, acesta fiind recunoscut de marketeri ca una dintre cele mai de succes tactici ale strategiilor de marketing B2B. Un astfel de program ajută oamenii de marketing să-și focalizeze resursele pe acei prospecți care pot aduce cea mai mare valoare pentru organizație.
Obiectivul cursului este de a explica conceptele și procesele necesare pentru dezvoltarea unui program ABM într-o companie, punând accent pe exemple practice. 62% din cei 120 de marketeri B2B intervievați de Forrester consideră că au cuatificat o creștere a indicatorilor măsurați ca urmare a adoptării unei strategii ABM.
Marketingul de tip “account based” este o abordare structurată pentru dezvoltarea și implementarea de campanii de marketing puternic personalizate pentru conturi cheie unice, clienți potențiali sau parteneriate strategice. Tratând fiecare client ca o piață unică în sine, companiile pot extinde și adânci relațiile cu actorii din cadrul conturilor lor cheie, dar pot crește în același timp atât notorietatea, cât și cererea pentru produsele și serviciile lor. Toate acestea duc la o creștere strategică a vânzărilor și generează, în cele din urmă, mai multe venituri.
Cui se adresează?
Workshopul “Account Based Marketing” se adresează specialiștilor de marketing digital, marketing prin conținut, managerilor de produs sau de brand care activează în domeniul B2B, precum și antreprenori, freelanceri sau consultanți ai agențiilor de marketing.
Structură workshop
- Ce este “Account Based Marketing” și cum se integrează în planul de marketing B2B?
- Ce sunt și de ce lucrăm cu “Target Accounts”?
- Care sunt platformele necesare pentru a implementa un program ABM?
- Cum se implementează un program ABM?
- Cum se măsoară eficiența unui program ABM?
- Studiu de caz.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8-15
TRAINER
Cristina Șerban
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Workshop Account Based Marketing
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.