Marți, 21 iulie 2020, de la ora 15:00, vă invităm la webinarul susținut de Paul Hitchens, Course Director CIM, despre rolul brandurilor în perioadele de criză.

Pentru afacerile care se redeschid sau pentru cele care se lansează, felul în care gestionează întrebările și solicitările pe care le primesc de  la consumatori este extrem de important, mai ales acum. Dar câte dintre schimbările din viața brandurilor și a oamenilor se perpetuează? Cum sunt privite brandurile odată cu revenirea la normalitate? Dacă un brand e la fel de bun ca oamenii pe care-i are, s-a uitat atent, de fapt, la employer branding?

La aceste întrebări și multe altele, va răspunde Paul Hitchens, Course Director CIM, în cadrul webinarului de pe 21 iulie, de la ora 15:00 (ora României), dedicat exclusiv membrilor CIM, marketeri, brand manageri și strategi. Paul Hitchens va urmări următoarele trei teme: așteptările pe care le avem de la branduri în perioadele de incertitutdine, rolul marketingului pe timp de criză și felul în care se va schimba marketingul pe termen lung.

Vă puteți înscrie la webinar AICI.

Paul Hitchens este CIM Course Director, TEDx Speaker,  brand strategist și trainer cu peste 30 de ani de experiență în industriile creative, dezvoltarea unor branduri puternice în regiunea EMEA, precum și autorul unor lucrări cunoscute și respectate, printre care „Create The Perfect Brand”, „Successful Brand Management” și „Brand Management – in a week”, publicate de Hodder and Stoughton. A fost intervievat deseori de BBC Radio și BBC News pe teme legate de branding și reputația brandului.

Spread the love