Joi, 27 februarie, de la ora 15:00 (ora României), vă invităm la webinarul Driving value from desk research, cu Jean Sutton.
În era digitală se presupune că poți găsi orice informație online. Datele despre produse și competitori pot fi căutate pe net. Dar oare aceste date aduc cu adevărat valoare organizației dumneavoastră?
Din ce în ce mai mult, marketerii trebuie să adune și să distribuie informații pentru a lua decizii mai bune. Fără informațiile corecte, aceștia nu pot face alegerile corecte, iar acest lucru presupune mai mult decât utilizarea motoarelor de căutare. Întrebarea este dacă profitați suficient de avantajele acestei tehnici.
Ce veți afla din acest webinar:
• Când vă ajută acest tip de cercetare și când nu;
• Cum să utilizați mai productiv Google și alte motoare de căutare;
• 10 tipuri cheie de surse de informații pe care trebuie să le căutați;
• Cum să utilizați aceste date pentru un maximum de beneficii.
Dacă sunteți membru CIM și doriți să participați la acest webinar, vă puteți înregistra gratuit la acest link:
Comenteaza