Colegii nostri de la Oxford College of Marketing ne-au oferit de curand oportunitatea de a parcurge cateva dintre instrumentele Google pentru planificarea campaniilor de marketing online, prin intermediul unui webinar live. Marialena Zinopulou ne-a prezentat informatii despre mai multe solutii de cercetare si planificare Google precum Consumer Barometer, Google Trends, OurMobilePlanet si o demonstratie despre cum sa le folosim pentru a realiza campanii mai eficiente de marketing digital.
Daca nu ati urmarit webinarul live, cu informatii despre aceste instrumente online, va invitam sa urmariti inregistrarea acestuia.
Consumer Barometer este un website pe care veti gasi statistici despre comportamentul de cumparare online al consumatorilor din diferite industrii. Website-ul va poate arata ce rol joaca canalele de media online in deciziile de cumparare ale consumatorilor, fiind astfel o resursa importanta pentru cei care se gandesc sa lanseze o afacere online. Instrumentul Consumer Barometer include date din urma unui studiu realizat in 2013, in 25 de tari, pentru 36 de categorii de produse si ofera aceste informatii gratuit.
OurMobilePlanet este tot un instrument online de date si analiza, de data aceasta despre folosirea smartphone-urilor in 48 de tari. Website-ul ofera un instrument interactiv cu ajutorul caruia oricine poate crea grafice personalizate de date in urma studiilor realizate de Google. OurMobilePlanet furnizeaza detalii amanuntite despre comportamentul consumatorilor de a folosi motoare de cautare pe smartphone-uri, video-uri, retelele sociale si email-ul, dar si despre intentiile de cercetare si de cumparare de telefonie mobila. Cei care au o afacere pot folosi informatiile furnizate de acest website gratuit pentru a intelege mai bine comportamentul consumatorului de telefoane inteligente si sa ia decizii bazate pe date cu privire la modul de utilizare al telefonului mobil pentru a creste succesul afacerii.
Consumer Mobile in The Purchase Journey este un instrument asemanator cu OurMobilePlanet, insa acesta ofera informatii despre rolul telefoanelor inteligente in comportamentul de cumparare al consumatorilor din sapte tari.
Google Trends se afla printre cele mai utilizate instrumente Google de analiza datelor si studiaza comportamentul online al celor care folosesc motorul de cautare Google si tendintele in media online. Cu ajutorul lui putem studia rata de cautare a unor cuvinte, fraze sau subiecte pe Google pe o perioada determinata de timp. Este ideal pentru realizarea unei liste pertinente cu termeni cheie pentru promovarea website-urilor. Se pot compara pana la cinci subiecte in acelasi timp si se poate rata mentionarii acestor subiecte pe internet, inclusiv zonele geografice in care au fost mentionate.
Brand Impressions este un instrument care ne ofera imaginea online a unui brand. Acest instrument pune la un loc toate informatiile care exista pe internet despre un brand: imagini, cuvinte, articole si actiuni realizate de-a lungul timpului.
Va recomandam sa urmariti inregistrarea webinarului Google Planning Tools pentru a acumula mai multe informatii despre aceste instrumente si despre cum se folosesc.
[pb_builder]
Comenteaza