Pe 24 mai, ora 14:30 vă invităm la un webinar gratuit cu expertul în inbound marketing, Alex Huston care va explica cum puteți să creați un sistem de măsurare în campaniile de marketing, folosind Google Analytics. Acum, pentru specialiștii în marketing este mai important ca niciodată să demonstreze ROI-ul activității lor. Acest webinar va oferi un ghid pas cu pas pentru a crea un sistem de măsurare robust, folosind Google Analytics pentru campaniile digitale.

Pe parcursul acestui webinar practic veți învăța cum să creați un plan de măsurare și implementare a campaniilor. Pornind de la selectarea indicatorilor de performanță (KPI), care sunt importanți pentru a identifica segmentele de date care vor genera cele mai utile insight-uri, acest webinar vă va conduce atât prin procesul de planificare, cât și prin etapele cheie de implementare.

Veți fi ghidați prin cele mai bune practici Google Analytics pentru măsurarea campaniilor.

Ce veți învăța la acest webinar:

  • Cum să setați Google Tag Manager;
  • Cum să aliniați obiectivele Google Analytics cu indicatorii potriviți;
  • Cum să definiți micro și macro obiectivele;
  • Cum să stabiliți obiectivele și valorile obiectivelor;
  • Cum să realizați rapoarte.

Alex Hutson are o vastă experiență în domeniul financiar, ceea ce îi oferă un puternic atu în ceea ce privește campaniile de marketing bazate pe date. Este un trainer certificat Hubspot și a susținut start-up-uri, companii mari, organizații de caritate și autorități locale în realizarea activităților lor de marketing digital și lector la Oxford College of Marketing.

Pentru a vă înregistra la acest webinar, vă rugăm să completați formularul de AICI.

Toți cei înscriși la acest webinar vor primi și înregistrarea pe mail.