Joi, 7 martie, ora 14:30 (ora României), cu Tahlia King, Certified Pardot Specialist

Automatizarea în marketing schimbă paradigma marketingului modern, oferind oamenilor de marketing posibilitatea să construiască trasee de achiziție omnicanal și să simplifice comunicarea prin procese automate.

Managementul tuturor canalelor într-un singur loc asigură o imagine completă a interacțiunilor digitale pe platformele sociale, pe e-mail, pe web și pe platformele digitale.

Profesioniștii care folosesc soluții de automatizare îi depășesc în performanțe pe cei care nu exploatează aceste soluții.

Automatizarea permite echipelor de marketing să:

  • urmăriți și fidelizați cumpărătorii individuali on-line;
  • segmentați clienții și să îi prioritizați pe baza probabilității de a cumpăra;
  • filtrați potențialii clienți în funcție de nivelul angajamentului și interesului;
  • măsurați venitul din fiecare campanie de marketing în timp real.

Rezervați-vă un loc gratuit aici.