Miercuri, 29 ianuarie, de la ora 15:00 (ora României), vă invităm la un webinar de content marketing susținut de Chris Lee, CIM course director.

Cum arată o campanie eficientă de marketing prin conținut? Ce înseamnă conținut atractiv și care sunt instrumentele care ajută la realizarea acestuia?
Dinamica piețelor și creșterea puterii digitalului atrag și nevoia de conținut de calitate, iar în meseria de content marketer, care presupune atât crearea de povești care să atragă audiența, cât și măsurarea eficienței campaniilor, e nevoie de competențe speciale. De altfel, conținutul este în prezent una dintre cele mai căutate competențe în B2B și B2C deopotrivă, indiferent de mărimea și tipul unei organizații.
Iar o strategie bună de marketing prin conținut se traduce prin creșterea traficului, schimbarea percepțiilor și influențarea creșterii de business.

Acest webinar oferit de CIM (The Chartered Institute of Marketing) urmărește:

  • Setarea obiectivelor de conținut;
  • Instrumentele și tehnicile de măsurare a succesului conținutului;
  • Elemente esențiale pentru a deveni un digital copywriter bun

Durata: 60 minute.
Webinarul include și o sesiune de întrebări și răspunsuri.

Pentru a participa la webinarul susținut de Chris Lee, vă rugăm să vă înregistrați AICI.

Chris Lee are o experiență de peste 20 de ani în PR de tehnologie, jurnalism și digital marketing.
Este un blogger premiat și autorul unui podcast de succes –  Outside Write.
Chris a fost consultant pentru nume mari din tehnologie – printre care Philips, Xerox, Polycom și Amadeus. În calitate de jurnalist a colaborat cu Computing, City AM și multe alte publicații.
De asemenea, în calitate de content marketer, a scris sute de articole și postări pentru clienți importanți.

 

Knowledge sharing is caring.