Joi, 24 ianuarie, ora 15:00 (ora României) vă invităm la un nou seminar din seria “Practical Insights” oferit de partenerii noștri de la Chartered Institute of Marketing (CIM), pe tema “Abilitățile necesare unui profesionist bun în marketing“, susținut de Imran Farooq.

În trecut, angajatorii erau cei care ajutau la identificarea lipsei unor abilități a angajaților, la investigarea opțiunilor de training disponibile și determinau managementul să îi trimită la cursuri. Acest lucru mai este valabil doar până la un anumit punct, întrucât, datorită schimbărilor rapide din lumea digitală și diversității de competențe necesare unui marketer eficient, acum este mai mult responsabilitatea angajaților să învețe.

Ce veți învăța?

  • Cum să vă autoevaluați în funcție de topul celor 25 de abilități în digital marketing;
  • Cum să vă fixați obiective pe termen scurt și pe termen lung;
  • Cum să înțelegeți diferitele abordări și evoluția rolurilor de marketing.

Cum vă inregistrați?

Webinarul este gratuit pentru cursanții de la Institutul de Marketing, înscriși în programele CIM. Pentru a participa la webinar, vă rugăm să vă înregistrați aici:

https://goto.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1217837&tp_key=b828a351a2

Despre speaker

Imran Farooq, Digital Marketer & CEO, MMC Learning este antreprenor în domeniul digital și are o experiență internațională în marketing de peste 20 de ani. Este specialist în automatizare în marketing digital și lucrează cu companii mici și împreună cu experți în acest domeniu dezvoltă conținut educativ care generează venituri online. Scopul său este de a ajuta marketerii și trainerii să nu rămână în urmă, să evite frustrările generate de implementarea tehnologiei și să contribuie la crearea de modalități de a genera mai multe venituri pentru un viitor și un stil de viață mai bun.