CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS CU KNOW HOW DE WEB USABILITY

  Optimizați rezultatele de marketing și vânzări cu un curs aplicat despre cele mai noi tehnici de usability!

Cum vă ajută?

Cursul Web Usability propune o introducere practică despre comportamentul tipic al utilizatorilor on-line și despre designul special conceput pentru aceștia, prezentând apoi instrucțiuni detaliate de utilizare pentru diferite elemente de pagină și tipuri de pagini.

  • Vă însușiți cunoștințele de bază prin ghiduri practice (și exercițiile care le însoțesc) și vă consolidați cunoștințele cu privire la principiile uzabilității și tehnicile care acoperă evaluarea și cercetarea.
  • Rezolvați exerciții care au ca scop eficientizarea utilizării acestor tehnici, precum și furnizarea de șabloane și scripturi care să susțină activitatea viitoare.
  • Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz, precum și la instrucțiuni de bune practici care abordează comportamente comune ale utilizatorilor on-line.

Cui se adresează?

Cursul Web Usability se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de utilizare a tehnicilor de aranjare a elementelor unei pagini și a tipurilor de pagini în conformitate cu cele mai bune practici. Este o variantă care îi poate sprijini pe cei care au intrat recent în eCommerce sau departamentele de marketing digital, design, brand management și web development, din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică.

Structură curs

Se vor introduce conceptele de nivel înalt care stau la baza uzabilității. Aprofundarea acestor principii vă va permite să gândiți mai degrabă strategic, decât să urmați liniile directoare. Discuțiile și exercițiile urmăresc îndeplinirea așteptărilor, consecvență, furnizarea feedback-ului, cum să îi ajutați pe cei care fac greșeli, vizibilitate, responsabilizarea oamenilor, îmbunătățirea proceselor.

Linii directoare detaliate

Această secțiune prezintă nu numai linii directoare pentru elementele de pagină și tipurile de pagini, ci implică, de asemenea, o discuție detaliată despre fundamentele și a raționamentul acestora. Scopul este nu numai de a trasa direcții, ci și de a consolida principiile și de le permite participanților să aplice practic cunoștințele prin exerciții. Sunt prezentate liniile directoare pentru următoarele (cu exerciții):

Tipuri de pagini:

  • Homepage;
  • Despre noi;
  • Localizare / Contact;
  • Înregistrare și Login;
  • Formulare;
  • Harta site;
  • Rezultatele căutării

 Tehnici de usability

O oportunitate pentru participanți de a învăța cele mai noi tehnici de usability folosite astăzi, prin intermediul exercițiilor.

  • Evaluarea euristică;
  • Testarea uzabilității;
  • Eyetracking;
  • Web analytics;
  • Focus grupuri
  • Interviuri;
  • Sortarea cardurilor;
  • Personas

La finalul acestui curs, participanții vor putea să realizeze designul tuturor elementelor unei pagini și tipurilor de pagini în conformitate cu cele mai bune practici. Participanții vor putea să decidă nu numai când ar trebui utilizată fiecare metodă, ci și să primească instrucțiuni cu privire la modul de utilizare a acesteia, inclusiv șabloane detaliate și scripturi, dacă este cazul.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

PARTENER TRAINING

logo Oxford College of Marketing

Oxford College of Marketing

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.