Cum construiești, pas cu pas, un program în care asculți constant și atent vocea clienților? Ce face unVoice of the Customer Manager? Cum te asiguri că iei cu adevărat în considerare feedback-ul clienților?
Ultima ediție a poscatului “Marketing Talks” aduce inspirație, soluții și exemple din experiența unui practician care a lucrat tot timpul în cercetare de piață și este acum Voice of the Customer Manager la Provident, Alexandra Dugaia. Alexandra a urmat la Institutul de Marketing Mini MBA-ul Customer Centricity cu Martin Newman și este un profesionist pasionat și implicat 100%, de peste 20 de ani, în schimbările care ajută companiile să rămână cu adevărat conectate la nevoile și dorințele clienților.
Repere din discuţie:
00:00 – 02:08 Ce înseamnă voice of the customer (VOC)?
02:08 – 07:43 Cum îți construiești o carieră în domeniul cercetării de marketing? Ce face un Voice of the Customer Manager? Cum construiești un plan coerent în care asculți, constant, ce își doresc clienții? Ce tipuri de studii faci?
7:43 – 17:50 Cum arată un depapartament care ascultă vocea clienților? Ce date culegem și important să ne uităm și cum? Cum aducem context și echilibru în analiza datelor?
17:56 – 23:55 – Lucrul cu colegii de la call center. Colaborarea cu celelalte departamente. Closing the loop.
23:56 – 28:46 Trainingul ca modalitate de a lucra împreună. Cum ajută un training customizat sau unul de Customer Centricity?
28:56 – 31:29 Recomandări de final.
Citiți interviul și pe portalul Marketing Focus.
Citeşte interviul integral pe Marketing Focus și află mai multe despre Mini MBA-ul în Customer Centricity cu Martin Newman.
Comenteaza