Universitatea Bucuresti si Oxford College of Marketing au lansat astazi primul centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing (CIM) din Romania.
Astfel, absolventii masteratului din cadrul Departamentului de Comunicare si Relatii Publice al Facultatii de Limbi Straine din Universitatea Bucuresti vor putea beneficia de o dubla certificare profesionala. Ei vor putea sa urmeze simultan masteratul in Consulanta si Expertiza in Publicitate al Facultatii de Litere si certificarea in marketing, recunoscuta international prin Communication Advertising & Marketing (CAM) si Chartered Institute of Marketing (CIM).
Oxford College of Marketing este un centru de studiu acreditat al CIM, care sarbatoreste 100 de ani de activitate anul acesta si este cea mai mare si reputata organizatie profesionala internationala a marketerilor, ale carei calificari sunt recunoscute in intreaga lume. Printre marketerii de success certificati CIM in Romania se numara Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient si Oltea Belciuganu, director de marketing la CEC.
Oxford College of Marketing este unul dintre colegiile de marketing de top, cu 14 centre de studiu in Marea Britanie si studenti care vin in intreaga lume pentru invatamantul la distanta si este reprezentata in Romania de More Marketing Solutions, care a creat Institutul de Marketing pentru a sprijini cursantii in Romania sa aiba acces la trainerii de marketing la standarde internationale.
„Este un pas firesc pe care l-am facut in continuarea eforturilor noastre de internatiionalizare, pentru a asigura o maxima competitivitate a studentilor nostripe piata muncii (…) am lansat aceste cursuri pentru a completa pregatirea academica cu cea practica, cat mai conectata la la ceea ce cer angajatorii”, spune directorul programelor de comunicare si relatii publice al Facultatii de Litere, Adela Rogojinaru.
Pentru studentii altor facultati, va exista un centru de suport, Institutul de Marketing, care va oferi consultanta tuturor celor interesati de certificare.
„Intr-o perioada in care ne confruntam cu o explozie de diplome, care nu respecta standardele, facem un pas inainte, spre profesionalizare. Pe baza acestei diplome, studentii isi vor gasi locuri de munca in corporatii din strainatate si din tara”, spune Eduard Iancu.
In cadrul acestui program, studentii vor fi asistati la tot pasul de tutori care le vor da teme practice, pentru care primesc informatii suplimentare in seminarii online. Toate examenele la CIM au loc concomitent, in toata lumea.
Programul are insa costuri pe masura, cuprinse intre 1.150 de lire si 1.900 de lire, in functie de tipul de calificare. Taxa anuala de inscriere si evaluare CIM este intre 85 de lire si 165 de lire, iar taxa de examen sau de evaluare a lucrarii este cuprinsa intre 55 de lire si 85 de lire. La toate aceste taxe se adauga taxele pentru manuale, care in functie de nivelul de studiu pot costa intre 50 de lire si 200 de lire. Toate preturile sunt calculate fara TVA.
Reprezentantii facultatii se asteaptaca cel putin 20 de studenti sa aplice anul acesta pentru aceste certificari.
Material aparut pe capital.ro
[pb_builder]
Comenteaza