Planificare, monitorizare a campaniilor şi KPI comuni între echipe şi parteneri
Obiective
Ursus şi-a dorit să îşi susţină brand managerii să abordeze mai integrat canalele digitale cu cele offline şi să ofere instrumente pentru o mai bună planificare şi monitorizare a campaniilor şi KPI comuni între echipe şi partenerii lor din agenţii.
Soluția de training s-a dezvoltat având în vedere:
Alinierea gradului de înțelegere a mediului digital de către diversele echipe din cadrul Ursus Breweries și simplificarea interacțiunilor dintre acestea.
Înțelegerea importanței traficului venit din campaniile punctuale către site-uri și subdomenii active doar în perioada campaniei, reactivarea acestui public în campanii viitoare și creșterea retenției în afara perioadelor de concurs.
Rafinarea raportării și integrarea facilă a tuturor activităților într-un modul de raportare unic pentru toți brand managerii.
Soluţie
Organizarea unui training personalizat, de 2 zile dedicat echipei Ursus Breweries. În cadrul trainingului au fost analizate și site-urile companiei prin intermediul exercițiilor și lucrului în grup. S-au upgradat punctual diverse setări și au fost stabilite proceduri de urmat pentru optimizarea rezultatelor în contextul industriei, al brandurilor și al companiei.
Au fost prezentate instrumentele facile, cu acces imediat, pentru a crește gradul de independență a membrilor echipei de marketing de agențiile furnizoare de servicii de promovare digitală.
S-a realizat împreună cu traierul și participanții un template de raportare prin intermediul Data Studio pentru analiză real-time a rezultatelor și acces controlat la date, în funcție de nivelul de implicare în proiect.
“Echipele de brand au primit foarte bine acest training, și-au făcut to-do list-ul și au și început să îl implementeze alături de colegii din agențiile de digital și media.”