Rezultate prin brand management și strategic marketing planning

Scop și obiective

Terapia/Sun Pharma și-a dorit un curs avansat, complex și structurat  în management de brand și un curs avansat de planificare de  marketing strategic care să crească, să omogenizeze și să perfecționeze know-how-ul într-o manieră structurată, dar și cât se poate de aplicată,  și care să stimuleze o echipă mixtă să fructifice cât mai rapid oportunități, într-o industrie intens reglementată. Compania și-a dorit un curs interactiv, cu activități, acțiune și exemple care să stimuleze echipa să răspundă provocărilor industriei, dar să genereze idei și planuri de acțiune.

Soluţie

Un program de training in-house de 5 zile,  3 zile de Brand Management & Engagement și 2 zile de Strategic Marketing Planning, ambele cu traineri din Marea Britanie, la 3.5 luni distanță între ele.

Rezultate

Trainingul a asigurat parcurgerea în mod structurat a tuturor  pașilor și etapelor de planificare strategică de marketing, dar și  un training complet de management de brand contemporan, la 360 de grade, de la employer branding la online experience și managementul de brand în era digitală. Exercițiile practice au generat insight-uri-uri  și idei care să exploateze rapid  potențialul brandurilor, punctele forte  în contextul pregătirii  aniversării de 100 de ani a companiei.

 „Mi-au venit multe idei pentru a crește potențialul brandurilor noastre.”

„A fost cel mai bine structurat training de brand management la care am participat.”

„Ne-a ajutat foarte mult că am lucrat practic la planificarea în marketing strategic și mi-au plăcut enorm activitățile, pentru că ne-au pus să gândim, să analizăm, să găsim soluții.”