Un training customizat pentru reţeaua naţională de dealeri parteneri

Provocare

“Am ajuns la Institutul de Marketing pornind de la nevoia noastră de a construi mai mult în zona de digital. Ne-am dat seama că partenerii noștri au nevoie de suport din partea noastră pentru a înțelege, în primul rând, marketingul digital și apoi, după ce îl înțeleg, să îl aplice și să realizeze că este ceva de care au nevoie.” – explica Nicoleta Gerea, General Manager într-un interviu Marketing Talks.

Traseul către partenerul potrivit

„În această călătorie, colega mea, Eugenia, a început cu zona de conștientizare, de învățare, deoarece aveam nevoie să transmitem informația, să creăm un mediu din care ei să poată învăța și am început încet, încet cu zona digitală, acolo v-am găsit. Ne-am uitat la referințe, la ceea ce spun alții despre voi, ne-am uitat la trainerii pe care îi aveți, am încercat să înțelegem dacă au cunoștințe și în industria noastră sau dacă aveți traineri care ar putea să ne ajute mai mult decât conceptual și mai mult decât în partea academică a poveștii, să ne ducă în concret.

După ce am strâns toate aceste informații din mediul digital, exact așa cum face un client când își alege o mașină, verifică mai întâi referințele în mediul digital, ulterior achiziționează produsul.

După ce v-am selectat mai mult decât conștient, am început să înțelegem exact unde ne putem întâlni și că puteţi veni cu o soluţie pentru nevoia noastră.”

Soluţie

Un training dedicat şi adaptat nevoilor companiei pregătit de e o echipă de 54 specialişti cu experienţă în strategii de comunicare şi marketing digital, cu 40% teorie, exemple, prezentări și 60% exerciții aplicate pe cele mai frecvente abordări relevante pentru industrie și brand.

Echipe şi conţinut diferit pentru nevoile fiecărei grupe.

Suport de curs, exerciţii şi exemple.

Rezultate

52 participanţi la un training livrat pe parcursul a cinci zile, 7 module pregătite în decursul a două luni.