Creșterea performanței în marketing digital  la Pepco

Nevoi de training

Nevoia echipei de marketing Pepco era să parcurgă în 2 zile de training ariile marketingului digital care sa ducă la o înțelegere aprofundată a relației brandului cu consumatorii din mediul digital precum și a relației companiei cu agențiile furnizoare de servicii de marketing.

Printre elementele de interes se numărau: statistici gratuite și instrumente de analiză din mediul digital, măsurarea eficientă a interacțiunilor cu site-ul și cu broșurile Pepco, metode rapide de comunicare și promovare a ofertelor punctuale, tipuri de rapoarte necesare pentru verificarea lunară, săptămânală, lunără, indicatorii corecți de analizat în funcție de mediul de desfășurare a campaniei.

Soluţie

Curs și workshop-ul de 2 zile cu 4 module care au cuprins: un ghid structurat de folosire a canalelor  instrumentelor digitale, promovare prin Google Ads, YouTube Ads și Facebook ads, analiza & măsurarea prin intermediul Analytics, raportarea cu ajutorul Data Studio.

Trainingul dedicata fost conceput în sesiuni de prezentare și sesiuni de lucru cu datele clientului, exemple și cazuri de succes, exerciții practice. Fiecare modul a fost urmat de sesiuni de verificare pentru consolidarea conceptelor & definițiilor.

Rezultate

Dincolo de descoperirile instrumentelor și statisticilor disponibile online, echipa de marketing și-a sporit nivelul de înțelegere a dinamicii și interacțiunilor dintre platformele digitale de promovare.

Au fost clarificați principalii indicatori de performanță pentru site-ul pepco.ro și pentru campaniile desfășurate astfel încât s-a îmbunătățit relația dintre client și furnizor, dintre așteptări și rezultate.

La nivel de promovare au fost lămurite aspecte de planificare a campaniei, viteză de reacție la schimbările din piață, frecvența optimizărilor necesare pentru campanii de succes.

Ana Radut

Multumim foarte mult , Oana si Elena,  pentru tot ce ne-ați învățat și atmosfera frumoasă de la curs ”.

Ana Răduț, Trainer Academia Pepco