Back to …marketing school și înapoi la realitatea de business, vă oferim ca bon de lectură de toamnă un foarte util și bogat ghid legat de indicatorii de performanță de marketing care contează, redactat de compania de tehnologie de automatizare de marketing, Marketo, parte a grupului Adobe, “ The Definitive Guide to Marketing Metrics and Analytics”.
Ce pot să facă oamenii de marketing pentru a nu mai fi văzuți ca și cheltuitori de resurse, ci o parte activă a unui sistem care generează venituri și profit? Cum pot să își recâștige controlul și credibilitatea la nivelul board-ului? În economia de azi, directorilor generali și financiari nu le pasă de de rata de deschidere a ultimei campanii de email marketing sau numărul de like-uri de pe Facebook. Sunt interesați de date cât mai exacte legate de venituri și profit: cât de mult am crescut față de trimestrul sau anul trecut? Ce nivele de profit și venituri estimați pentru anul viitor?
Acestea sunt întrebările de la care pleacă specialiștii Marketo care au redactat acest ghid util și structurat, care integrează principii, matrici și modele de măsurare și evaluare a performanței de marketing la nivel strategic și tactic și până la instrumente de tip dashboard sau recomandări de implementare și coordonare la nivel de echipe, resurse și tehnologie.
Pentru acces la toate informațiile relavante legate de evaluarea și măsurarea performanței de marketing, dar și aplicarea lor într-un plan de acțiune pentru organizația în care lucrați, nu ratați ultima sesiune a programului de certificare în măsurarea performanței de marketing pentru a obține un Award recunoscut international CIM în Mastering Metrics.
Toate acestea ar trebui să vă aducă și mai multe răspunsuri și soluții colaterale. Ce schimbări trebuie făcute la nivel de organizație pentru a implementa cu adevărat un sistem de măsurare al performanței de marketing și de ce natură? Schimbări de cultură organizațională, de proceduri, de tehnologie: Cum veți putea să comunicați mai clar, mai bine și cu mai multa viteză și acuratețe rezultatele la nivelul board-ului?
Descărcați ebook-ul oferit de Marketo.
Comenteaza