Soluţia de creștere și aliniere a unei echipe cross-funcţionale în jurul obiectivelor de marketing la Herbalife
Provocare
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.
Soluţie
Un training dedicat, de 4 module cu durată de o zi, structurate ca workshop-uri interactive care au combinat prezentarea instrumentelorși modelelor teoretice cu exemple, studii de caz și aplicații practice:
- Concepte, strategie și audit de marketing;
- Implementarea, monitorizarea și creșterea performanței inițiativelor de marketing;
- Marketing în era digitală;
- Experiența și traseele clienților (CustomerExperience & Customer Journey Mapping).
Rezultate
Pe lângă concepte și informații noi despre industria de marketing din România și exemple de bune practici din piața internațională, cei 7 participanți au lucrat împreună la auditul companiei, în contextul actual și în relație cu competiția. Au identificat punctele forte și slabe ale strategiei de marketing, pentru creșterea awareness-ului și conversiei consumatorilor, „dând viață” la două profile de client (personas), din segmentele cele mai relevante pentru companie, identificând momentele și punctele de contact din traseul lor de consumatori care pot îmbunătăți experiența cu brandul Herbalife.
“A fost foarte util suportul pentru echipa noastră. Ne-am structurat informațiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri și noutăti. Cel mai mult am apreciat activitătile practice pe care le vom extinde și replica intern. Sunt utile și ne vor crește cu sigurantă rezultatele. Aportul și efortul trainerilor m-au inspirat să mă înscriu și eu într-un program de training de lungă durată certificat internațional”.